تیتر خبرها
آموزش کار با scholarcy

ویدئو آموزش نصب و استفاده از Scholarcy ابزار هوشمند خلاصه سازی مقالات علمی

همگام شدن با آخرین تحقیقات دشوار است. میلیون‌ها مقاله تحقیقاتی جدید هرسال منتشر می‌شود. سپس به‌صورت آنلاین در پایگاه‌های استنادی و موتورهای جستجو قدرتمند که ابزار جدانشدنی در یک دهه اخیر برای محققان بوده است قرار می‌گیرد. این ابزارهای تحقیقاتی معمول شما می‌توانند جدیدترین یا تأثیرگذارترین‌ها را بیابند، اما شما اکنون صدها مقاله را روی دسکتاپ یا نرم‌افزارهای مدیریت مراجع خود مثل مندلی یا زوترو دارید و زمانی برای خواندن آن‌ها ندارید. از طرفی باید قبول کرد که  چکیده‌ها به شما بینش کافی در مورد اهمیت یک مقاله برای پژوهش شما  نمی‌دهد.

 Scholarcy ابزار خلاصه کننده مقاله آنلاین، مقالات تحقیقاتی، گزارش‌ها و فصل‌های کتاب شما  در چند ثانیه است، بنابراین آن ها را می‌خواند و به بخش‌های کوچک(فلش کارت) تقسیم می‌کند. از این رو شما می‌توانید این مطالعات را  به‌سرعت ارزیابی کنید و مشخص نمایید که هر سند علمی چقدر برای کارتان اهمیت دارد.

ابزار هوشمند اسکالرسی با شناسایی اطلاعات کلیدی مانند شرکت‌کنندگان در مطالعه، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، یافته‌ها و محدودیت‌های اصلی یک مرور پر سرعت از یک پژوهش حجیم را برای شما انجام می دهد. محققان و دانشجویان آکادمی تحلیل آماری به ما می‌گویند که زمان صرف شده برای ارزیابی یک مطالعه بیش از 85٪ کاهش می‌یابد . در نهایت همه محققان می توانند صدها ساعت در مجموع در زمان مرور ادبیات خود صرفه‌جویی نمایند.

Scholarcy (اسکالرسی) به محقق کمک می‌کند تا مقاله را سریع بخوانید، استدلال‌ها را دنبال کند و نکات غیر اصلی را در چند دقیقه حذف نماید. در دوره رویکردکیفی عزیزان قدرت این ابزار را مشاهده نمودند و اینک آموزش کامل آن و روش استفاده از آن را بیان می‌کنیم

کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران (مدرسه پژوهش کمی و کیفی ایران) رسالتی را دنبال می کند که در بیش 12 سال، در قالب کارگاه ها و دوره های بین المللی روش شناسی و نرم افزار های پژوهشی، دنبال کرده است. این مرکز اولین و تنها مدرسه بین المللی پژوهشگری در ایران است که در قالب همکاری های رسمی با شرکت های تولید کننده نرم افزار های پژوهشی مانند Smart PLS ، MAXQDA، Publish or perish, …..دوره های پژوهشی خود با رویکرد مروری، کمی، کیفی و آمیخته را بدون وقفه در طی این سالیان برگزار نموده است و بیش از 6700 دانش پذیر از این آکادمی گواهی نامه های بین المللی خود در دوره های مختلف را دریافت نموده و موفق شده اند مقالات، کتب و پژوهش های بسیار با متریک بالا منتشر نمایند. اکنون مطالبی که در سر فصل های دوره ها نمی گنجد اما بسیار پر اهمیت هستند را به دلیل تعهد مجموعه به محققین، در قالبی ساده در این کانال منتشر می کنیم. دانش پذیران آکادمی مثل همیشه حمایت خود را از مجموعه انجام دهند تا انگیزه برای ساخت محتوا های کاربردی در کانال را داشته باشیم. کانال را subscribe کنید و مشترک شوید، علامت زنگوله کنار آن را بزنید تا ویدئو های جدید به شما اطلاع رسانی شود و در نهایت لایک و گذاشتن نظرات فراموش نشود. بنابراین کانال جدید را رسما در ساعت انتشار این ویدئو افتتاح می کنیم.

خواهش می کنم سایت ها و وبلاگ های دنباله رو و کپی کار که در تمام این سال ها بدون خلاقیت فقط از ایده ها و محتویات آکادمی کپی کرده اند و استناد نداده اند، رویه خود را تغییر دهند.

برای مشاهده ویدئو در یوتیوب بعد از اتصال به فیلتر شکن روی فابل زیر کلیک نمایید.

 

دکتر آیدا میر الماسی و محسن مرادی

آدرس کانال یوتیوب برای عضویت (مشترک شدن) و دنبال کردن ویدئو ها از لینک زیر می باشد.

لینک کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران

 

مشاهده مطالب زیر به محققین توصیه می شود.

 

 

درباره ی admin

2 دیدگاه

  1. دوست عزیز سلام
    این سایت تماما پولی شده.
    لطفا اپدیت بدید

    • عزیزم اگر از عزیزان کلاس ها هستید دسترسی رایگان از طرف شرکت به دوستان داده شده است. دقیقا مثل همکاران دیگه ی ما که پی ال اس جدید، مکس کیو دی ای جدید و ….. به عزیزان داده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *