تیتر خبرها
MPLUS

دانلود نرم افزار Mplus 8.3.2 به صورت کرک شده دائمی

دانلود نرم افزار Mplus 8.3.2 به صورت کرک شده دائمی

 بعد از تلاش های بسیار همانطور که قول داده بودیم برای اولین بار در فضای اینترنت دانلود نرم افزار Mplus 8.3.2 به صورت کرک شده دائمی و فول ورژن و کرک شده به صورت اختصاصی از آکادمی تحلیل آماری ایران دانلود و نصب نمایید و از ران مدل های متنوع و امکاناتی جدید که در سال 2021 به آن اضافه شده است، لذت ببرید. خواهشمندیم سایت هایی که کپی برداری می کنند، این نرم افزار و کرک آن اختصاصی و با صرف هزینه توسط مجموعه ما تهیه شده است. این نسخه نسخه ی بدون محدودیت این نرم افزار است و تمامی امکانات آن فعال است.

متاسفانه برخی از سایت های سودجو این نرم افزار را با چند فیلم یوتیوب انگلیسی که به صورت رایگان در اختیار همه است به اسم پکیج آموزشی با قیمتی 4 برابری برای فروش گذاشته اند که البته ورژن مربوطه آنها دارای انواع محدودیت ها اجرای مدل و تداخل با نرم افزار های دیگر عزیزان آکادمی تحلیل آماری است.

این نرم افزار مدل سازی معادلات ساختاری  را به صورت فول ورژن می توانید از لینک زیر تهیه نمایید.

توضیحات

نرم افزار به سادگی قابل خرید و دانلود است. این ورژن از نرم افزار 685 دلار در سایت اصلی قیمت دارد. تیم فنی نسخه کرک این نرم افزار با تلاش فراوان آماده و تاکنون بیش از 20 دوره آموزشی این نرم افزار در ایران توسط آکادمی تحلیل آماری تنها با این ورژن برگزار شده(پیش از آن دوره های بسیار با ورژن 7 برگزار شده بود) تنها خواهش این است که نصب نرم افزار بسیار ساده است. البته راهنما و آموزش نصب و پسوورد فایل در لینک زیر عکس گذاشته شده است. اما خواهش می کنیم افرادی که آشنایی بسیار کمی با کامپیوتر دارند آن را خریداری نکنند زیرا این نرم افزار برای تحلیل های حرفه ای و پیش رفته است و گاه افرادی که حتی نمی توانند یک فایل ساده را اکسترکت نمایند یا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنند آن را خریداری می کنند. سپاسگزارم

اینم یک نمونه از گواهی نامه کلاس های برگزار شده که یرای اصلاح نام فرستاده شده بود . الان جلوم بود گفتم بزارم که اول بدونن اولین موسسه و تنها موسسه ای این دوره در کنار دوره های دیگر برگزار می کرده آکادمی تحلیل آماری ایران بوده و دوم اینکه بچه های فاغ التحصیل از این دوره به مدل سازی معادلات ساختاری تسلط بسیار پیدا می کنند. نرم افزار را از لینک زیر با قیمت ناچیز 50 هزار تومان خریداری نمایید. پیش از آن حتما نرم افزارجاوا و rar خود را بروز کنید و دارای ویندوز 64 بیتی باشید زیرا این آخرین نسخه و نسخه ای 64 بیتی جهت افزایش سرعت محاسبات نرم افزار است.

 

 

 

راهنمای نصب نرم افزار و پسوورد

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy