تیتر خبرها
آموزش هوش مصنوعی در استخراج ادبیات

فیلم آموزش استفاده از هوش مصنوعی Humata برای چت با مقالات علمی

Humata یک شرکت توسعه نرم‌افزار است که یک پلت فرم پرسش و پاسخ مبتنی بر هوش مصنوعی را برای فایل‌هایpdf شما ارائه می‌دهد. بنیان‌گذاران این شرکت، سیروس خواجوندی که پیش‌ازاین نیز در حوزه استارتاپ های مختلف، سابقه موفقی داشته است.رسالت  Humata(هیوماتا) ساده‌سازی مقالات تحقیقاتی پیچیده با استفاده از هوش مصنوعی و نیز تسهیل و تسریع  ادراک از نتایج علمی است. با Humata کاربران می‌توانند از یک مقاله حجیم پرسش های مختلفی نمایند و پاسخ‌های فوری دریافت کنند. این ویژگی با آموزشی که برای عزیزان آماده‌شده است و نکاتی که پیرامون ساختار مطالعات علمی در کلاس‌های آکادمی تحلیل آماری ایران آموخته‌اند، تکمیل می‌شود و  منجر  به کار هوشمندانه‌تر، اکتساب بینش‌های جدید و صرفه‌جویی  فوق‌العاده در زمان محققان می‌گردد.
مخاطبین این معرفی و آموزش  شامل محققان، اساتید هیئت‌علمی، دانشجویان و هرکسی است که نیاز به پردازش مجموعه بزرگی  از مقالات معتبر متعدد دارد تا به بتواند شکاف‌های پژوهشی را شناسایی و در یک مرور قدرتمند به کمک این ابزار به ادبیات نظری حوزه مطالعاتی خود تسلط یابند.

کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران (مدرسه پژوهش کمی و کیفی ایران) رسالتی را دنبال می کند که در بیش 12 سال، در قالب کارگاه ها و دوره های بین المللی روش شناسی و نرم افزار های پژوهشی، دنبال کرده است. این مرکز اولین و تنها مدرسه بین المللی پژوهشگری در ایران است که در قالب همکاری های رسمی با شرکت های تولید کننده نرم افزار های پژوهشی مانند Smart PLS ، MAXQDA، Publish or perish, …..دوره های پژوهشی خود با رویکرد مروری، کمی، کیفی و آمیخته را بدون وقفه در طی این سالیان برگزار نموده است و بیش از 6700 دانش پذیر از این آکادمی گواهی نامه های بین المللی خود در دوره های مختلف را دریافت نموده و موفق شده اند مقالات، کتب و پژوهش های بسیار با متریک بالا منتشر نمایند. اکنون مطالبی که در سر فصل های دوره ها نمی گنجد اما بسیار پر اهمیت هستند را به دلیل تعهد مجموعه به محققین، در قالبی ساده در این کانال منتشر می کنیم. دانش پذیران آکادمی مثل همیشه حمایت خود را از مجموعه انجام دهند تا انگیزه برای ساخت محتوا های کاربردی در کانال را داشته باشیم. کانال را subscribe کنید و مشترک شوید، علامت زنگوله کنار آن را بزنید تا ویدئو های جدید به شما اطلاع رسانی شود و در نهایت لایک و گذاشتن نظرات فراموش نشود. بنابراین کانال جدید را رسما در ساعت انتشار این ویدئو افتتاح می کنیم.

خواهش می کنم سایت ها و وبلاگ های دنباله رو و کپی کار که در تمام این سال ها بدون خلاقیت فقط از ایده ها و محتویات آکادمی کپی کرده اند و استناد نداده اند، رویه خود را تغییر دهند.

برای مشاهده ویدئو در یوتیوب بعد از اتصال به فیلتر شکن روی آن کلیک نمایید.

 

دکتر آیدا میر الماسی و محسن مرادی

 

آدرس کانال یوتیوب برای عضویت (مشترک شدن) و دنبال کردن ویدئو ها از لینک زیر می باشد.

لینک کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران 

 

مشاهده مطالب زیر به محققین توصیه می شود.

 

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *