تیتر خبرها
آموزش سرچ حرفه ای مقالات علمی
publish or perish

آموزش تصویری جامع سرچ مقالات علمی معتبر با استفاده از نرم افزار Publish or Perish

محققین در نظر گیرند که در کنار آموزش مراحل سرچ حرفه ای در این فایل تصویری، آخرین نسخه نرم افزار Publish or Perish نیز بصورت کامل و در قالب مراحل آموزش داده شده است. این آموزش با تایید پروفسور Anne-Wil Harzing.سازنده نرم افزار که مدت ها با آکادمی در تعامل است صورت گرفته است و در وب سایت های ایشان به این آموزش لینک شده است.

دلیل قرار دادن این فایل این است که متاسفانه در 10 سال گذشته در کلاس های آکادمی تحلیل آماری ایران و نیز بر اساس سوالات محققین در سطح دانشجویان تخصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی شاهد خلاء بسیار بزرگی هستیم و فقدان این هسته  اصلی هر پژوهش علمی در دوران کنونی، کیفیت پژوهش ها را در کلیه ی رشته بسیار نازل کرده است. این هسته اصلی سرچ مقالات معتبر و بروز دنیا است که سنگ بنای هر پژوهشی را از نقطه شروع تا پایان تشکیل می دهد. مرتبا اصرار شده که دوره آموزش سرچ حرفه ای گذاشته شود. آکادمی تحلیل آماری به عنوان اولین و بزرگترین مرکز آموزش بین المللی پژوهش در ایران همواره در دوره های خود به این مورد اشاره داشته است. اما تصمیم گرفته شد که بصورت رایگان دوره ای آموزشی تصویری 2 ساعته ای از یک سرچ حرفه ای و استراتژی های آن برای محققین کلیه ی رشته ها گذاشته شود.

امیدوارم این فایل آموزشی که مطالب بسیار مهمی را در بر دارد و با تدریس آقای دکتر محسن مرادی ارائه شده است بتواند از این پس این مشکل را رفع و کارهایی که متاسفانه بر اساس یک یا دو مقاله بیس نوشته می شود و چیزی جز دوباره کاری و سرقت ادبی نیست را ریشه کن کند. لطفا در اشتراک لینک این صفحه که اطلاعات آن در قسمت پایین آموزش آورده شده است با دیگران کوشا باشید. لطفا سایت ها و کانال های سو استفاده گر از آموزش ها و مطالب آکادمی، مثل همیشه دزدی زحمات و سرقت ادبی نکنند. یاد بگیریم استناد دهیم و استناد بصورت علمی باشد.

 

 

به این موارد دقت گردد.

https://harzing.com/resources/publish-or-perish

آموزش تصویری m-index ،i10-index ،i20-index ،g-index ،h-index به زبان ساده در Bibliometric

آموزش تصویری استراتژی سرچ و جستجوی پیشرفته در پایگاه های مقالات علمی

موضوعات تحقیقاتی مورد توجه ژورنال ها در سال 2021

 

جهت استناد به این مطلب از بخش زیر استفاده کنید

آموزش تصویری جامع سرچ مقالات علمی معتبر با استفاده از نرم افزار Publish or Perish

Type Blog Post
Abstract محققین در نظر گیرند که در کنار آموزش مراحل سرچ حرفه ای در این فایل تصویری، آخرین نسخه نرم افزار Publ
Date 2022-06-12T03:06:00+04:30
Language fa-IR
URL https://analysisacademy.com/9790/publish-or-perish-in-iran.html
Accessed 6/11/2022, 8:07:11 PM
Extra Section: آموزشی
Blog Title دوره آموزشی لیزرل و ایموس و اس پی اس اس | پایان نامه و مقاله
Date Added 6/11/2022, 8:07:11 PM
Modified 6/11/2022, 8:07:11 PM

آ

درس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

آدرس پیج اینستاگرام   https://www.instagram.com/analysisacademy

 

 

درباره ی admin

19 دیدگاه

  1. عالی عالی بود مثل همیشه. خدا قوت بهتون آقای دکتر مرادی عزیز. انشالله به هر چیزی که میخواین برسید. 🙏🙏🙏

  2. خدا قوت استاد عزیز
    مثل همیشه تدریس عالی و مفیدی بود از وقتی که گذشتید متشکرم

  3. بسیار بسیار عالی بود مثل همیشه، خیلی ممنونم، خدا قوت استاد عزیز

  4. بسیار عالی آقای دکتر. ممنون

  5. سلام ممنون از آموزش خوبتون
    چطوری میشه از wos در این نرم افزار استفاده کرد؟لینک دسترسی به وب آف ساینس از طریق سایت دانشگاه و مرورگر دارم و حتی اکانت شخصی هم ثبت نام کردم اما اجازه استفاده رو نمیده بهم. لطفا اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید ممنون میشم در اختیارم بذارید. خیلی نیاز دارم.

    • سلام ببینید لارم نیست وقتی به وب اف ساینس دسترسی دارید از این استفاده کنید. چون خود اون سایت خروجی کامل با آنالیز های آماری رو در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار برای دریافت اطلاعات استنادی مقالات است و wos خودش به شما خروجی این مورد را می دهد پس نیازی به این کار نیست

  6. با سلام و تشکر فراوان و آرزوی بهترین ها برای استاد محترم که لطف کردند و این آموزش ها را رایگان در اختیار ما قرار دادند.
    سوالی که خدمتتون داشتم این هست که نسخه رایگان نرم افزار فقط برای گوگل اسکولار سایتیشن ها را نشان میدهد؟؟ یا اینکه نرم افزار من ایرادی داره؟ برای تمامی گزینه های دیتاست پنل، امتحان کردم، هیچ کدومش به جز گوگل اسکولار گزینه سایتیشن و پتنت نداره و اون ستون رو تماما صفر نشون میده.

    • سلام. عزیزم. نه برای شما مشکلی نداره . کلا اون پایگاه های استنادی پولی هستند و این حداقل چیزیه هر دانشگاه باید در اختیار محقق قرار بده. تمام دانشگاه های دنیا به دانشجویان و اعضای هیئت علمی دسترسی به اون پایگاه ها رو می دهند. این نرم افزار به همه دسترسی دارد. اما ما برای دسترسی به همه باید پسوورد دانشگاهی بخریم.

  7. شما فوق العاده اید

  8. درود بسیار
    عالی بود سپاسگزارم🙏🏻

  9. غزاله مسعودی

    سلام
    آموزش های شماهمیشه بسیار جامع و کامل است و بسیار به من کمک کرده و خدا را شاکرم که با شما آشنا شدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *