تیتر خبرها

دانلود نرم افزار فول ورژن AMOS 26 با راهنمای نصب آسان

دانلود نرم افزار فول ورژن AMOS 26 با راهنمای نصب آسان

بعد از تلاش های بسیار همانطور که قول داده بودیم برای اولین بار در فضای اینترنت نرم افزار مدل سازی معادلات ساختاری AMOS 26 را به صورت فول ورژن و کرک شده به صورت اختصاصی از آکادمی تحلیل آماری ایران دانلود و نصب نمایید و از ران مدل های متنوع و امکاناتی جدید که در سال 2020 به آن اضافه شده است، لذت ببرید. خواهشمندیم سایت هایی که کپی برداری می کنند، این نرم افزار و کرک آن اختصاصی و با صرف هزینه توسط مجموعه ما تهیه شده است. حتما در صورت استفاده در وبسایت منبع آن ذکر و تغییراتی در آن ایجاد نکنید.

نرم افزار ایموس( AMOS ) یک محصول نرم افزاریست که به منظور برآورد و آزمون مدل های معادلات ساختاری طراحی و از سوی شرکت بین المللی نرم افزار علمی (IBM) به بازار عرضه شده است. نام این نرم افزار برگرفته از حروف نخست سه واژه Analysys of MOment Structures می باشد که به معنای تحلیل ساختار های لحظه ای می باشد.  این نرم افزار با استفاده از همبستگی و کواریانس بین متغیر های اندازه گیری شده، می تواند مقادیر بارهای عاملی، واریانس ها و خطاهای متغبر های مکنون را برآورد یا استنباط کند و از آن می توان برای تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و دوم و همچنین تحلیل مسیر ( مدل یابی علی با متغیر های مکنون ) استفاده کرد.

عزیزان آکادمی تحلیل آماری ایران این نسخه از نرم افزار را برای شرکت در دوره ها دانلود و نصب نمایند. فایل ها و پلاگین های کمکی در کلاس ها به محققین داده می شود.

 

لینک دانلود مستقیم نرم افزار AMOS 26  به صورت کرک شده

لینک دانلود مستقیم نرم افزار AMOS 24  به صورت کرک شده

راهنمای نصب از اینجا

 

  • از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.
  • آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy