تیتر خبرها
بهترین نرم افزار تشخیص سرقت علمی سال 2020

دانلود بهترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی سال 2020

بهترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی سال 2020

یکی از مشکلات اصلی تحقیق کشور که منجر به پدید آمدن بازار فروش پژوهش و تحقیق و پایان نویسی شده است، سرقت ادبی از تحقیقات داخلی و خارجی و نبود سیستمی جامع برای پیگیری و مجازات متقلبین بخاطر آن است. این موضوع وقتی ابعاد بزرگتری پیدا می کند که بسیاری از محققین به دلیل عدم دریافت آموزش های کافی این عمل را بدون اطلاع و ناآگاهانه انجام می دهند و سپس مقالات خود را به ژورنال های دنیا فرستاده و در آنجا با داوری دقیق محتوای آن ها و نحوه استناد دهی و میزان استفاده از تحقیقات دیگران وارد لیست سیاه محققین می شوند و چه بسا تا پایان عمر دیگر قادر نخواهند بود مطالعات خود را در ژورنال های برتر دنیا منتشر نمایند. از طرفی دیده می شود سایت های بسیاری در ایران ایجاد شده اند که در ازای دریافت مبالغی زیاد مثلا درصد پلاجریزم یا سرقت ادبی مقاله شما را به شما می دهند و هم مبلغی دریافت کرده و از طرف دیگر پژوهش شما را نیز در بانک داده های خود برای استفاده نگاه داری می کنند.

همانطور که در کلاس های آکادمی تحلیل آماری بیان شد عزیزانی که در دوره های spss، lisrel، amos، smart pls، mplus ، cma2 و یا maxqda و سایر دوره ها شرکت کرده اند و خوشبختانه با حمایت از ما اکنون نزدیک به 6 هزار نفر از این موسسسه آموزش گرفته و مدرک بین المللی دریافت کرده اند و در حال حاضر مقالات خود را تهیه و با آموزش زبان TeX و نرم افزار هایی مثل مندلی و یا اندنوت خودشان مقالات و پروژه هایشان را انجام داده اند، باید طبق نکات گفته شده در کلاس ها متون خود را پارافرایز کنند تا متهم به سرقت ادبی نشوند. در این پست یکی از بهترین نرم افزار های بررسی سرقت ادبی جهان که دانشگاه های بزرگی از مشتریان این نرم افزار هستند را برای شما قرار داده ایم و ورژن جدید آن را به صورت فول کرک برای دانلود عزیزان بصورت نامحدود قرار داده ایم. فراموش نشود این نرم افزار در سایت اصلی سال 147 دلار شارژ می گیرد و شما تنها با مبلغ 20 تومن به ورژن نامحدود آن دست میابید. ضمنا دانشجویان آکادمی دقت نمایند که مراحل نصب و کرک در درون نرم افزار قرار داده شده و کرک آن قبلا از نظر تداخل با کرک سایر نرم افزار ها بررسی شده است و بدون مشکل است.

از دلایل انتخاب این نرم افزار برای عزیزان می توان دقت و سرعت بسیار بالا، عدم نیاز به آموزش بخاطر محیط بسیار ساده و کاربرپسند، یررسی سرقت ادبی از گوگل و پایگاه های علمی معتبر، امکان مقایسه نوشته خود با نوشته ای که مطلب خود را از آن برداشته اید تا مطمئن گردید که پارافرایز متن درست انجام گرفته است، عدم وجود محدودیت در نسخه ای برایتان قرار داده ایم، گرفتن جایزه های معتبر جهانی توسط این نرم افزار و مشتریان معتبری مانند دانشگاه ها و مراکز علمی که این نرم افزار را پایه ی بررسی سرقت ادبی خود قرار داده اند.

نرم افزار به همراه راهنمای مفصل نصب و کرک به صورت کاملا ساده و مرحله به مرحله در درون فایل خریداری شده قرار گرفته است.

رمز فایل: analysisacademy.com

 

آموزش مختصری برای نرم افزار  Plagiarism Checker

در بخشOnline Plagiarism Detector متن خود را کپی و پیست می کنید و یا متن خود را از Load document فراخوانی می کنید و سپس دکمه analyze it را می زنید و نرم افزار شروع به جستجو در گوگل و پایگاه های معتبر علمی می کنید و همانطور که در عکس دوم می بینید، پایگاه هایی که این متن در از آنجا برداشته شده را با درصد آن نمایش می دهد.


در بخش دوم از پنجره های سمت چپ نرم افزار با قسمت مقایسه متن شما با مقاله یا سند اصلی روبرو هستیم این بخش Side by Side Comparison نامیده می شود. همانطور که در عکس سوم می بینید source  یا سندی که از آن متن را برداشته ایم را در اینجا کپی یا ایمپورت می کنیم و سپس متن پارافرایز شده ی خود را نیز در قسمت target سپس دکمه scan را میزنیم و نرم افزار با هایلایت بخش های قرمز و سبز میزان کپی بودن و یا یونیک بودن متن شما را نشان می دهد. همچنین نرم افزار کلماتی که لازم به پارافرایز است را به شما در بخش keywords در بالای صفحه نمایش می دهد. در عکس چهارم به خوبی قابل مشاهده است.

همچنین در پنجره سوم یعنی Bulk search امکان مقایسه چند سند با هم وجود دارد. به هر ترتیب محیط نرم افزار بسیار ساده است و در مدت 10 دقیقه به همه اجزای آن آشنا می شوید. لطفا دانشجویان آکادمی تحلیل آماری ایران متون خود را قبل از ارسال برای ژورنال ها حتما از نظر سرقت ادبی چک نمایند و میزان سرقت ادبی برای سند دهی به متن و پاراگراف را بررسی و در محدوده ی قابل قبول که در کلاس ها بیان شده برسانند.

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy