تیتر خبرها

دانلود رایگان نسخه جدید SPSS 26 کرک شده با راهنمای آسان نصب

دانلود رایگان نسخه جدید SPSS 26 کرک شده با راهنمای آسان نصب

نسخه های 24  نیز برای عزیزان به دلایل بیان شده اضافه گردید و در پایین صفحه است

نرم افزار SPSS به عنوان یک نرم افزار مادر یکی از مهمترین ابزار های تجزیه و تحلیل تحقیقات با رویکرد کمی است که در ایران و در تحقیقات توصیفی و آزمایشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. البته این نرم افزار در کشورمان بصورتی کارا استفاده نمی شود و تنها محدود به تعدادی آزمون به نسبت کم اهمیت مانند آنوا یا همستگی ها و رگرسیون گشته است. در کلاس های آکادمی تحلیل آماری ایران که همواره هدف در آن ها آموزش پژوهش با متد های رایج در پژوهش حال حاضر در دنیا است سعی بر این است که از این نرم افزار با نقشی عملگرا و کاربردی در انجام پژوهش های آکادمیک و غیر آکادمیک بهره برده شود و همواره با نظر سنجی ها از بیش از 6200 دانشجو و محقق که تا تاریخ کنونی از دوره های ویژه این موسسه بین المللی بهره برده اند، این مسیر را هر چه کارامد تر و بروز تر نموده ایم.

در این بخش برای محققین آکادمی تحلیل آماری و نیز دیگر محققین، دانلود ورژن جدید نرم افزار SPSS یعنی دانلود رایگان نسخه جدید SPSS 26 با راهنمای آسان نصب در دو نسخه 32 بینی و 64 بیتی و به صورت کرک شده و اپدیت جدید آن برای اولین بار در ایران قرار داده ایم تا دانش پژوهان عزیز با استفاده از آن مقالات و پژوهش های کمی خود را با کیفیتی هر چه کامل تر و بروز تر انجام دهند. دانشجویان شرکت کننده در دوره های آکادمی هم پیش از ورود به دوره نسخه متناسب به سیستم 32 یا 64 بیتی خود را به همراه فایل اپدیت آن دانلود و بر اساس راهنمای بیان شده آن را نصب نمایند. این نرم افزار را بر خلاف نرم افزار های دیگر در اختیار عموم قرار داده شده و نیازی به عضویت ویژه وجود ندارد.

لطفا برای دانلود لینک های مستقیم روی آن ها راست کلیک کنید و COPY LINK Address  را بزنید و آن را در یک برگه دیگر مرورگر و یا در نرم افزار دانلود منیجر کپی کنید. یعنی مستقیم روی آن کلیک تکی نکنید.

دانلود به صورت مستقیم (نرم افزار SPSS 26 ورژن 32 بیتی)

دانلود به صورت مستقیم (نرم افزار SPSS 26 ورژن 64بیتی)

لینک ها مرتبا بروز می شود

راهنمای نصب

فایل ها به صورت فشرده و RAR می باشد. بنابراین پس از دانلود نرم افزار با توجه به نسخه ویندوز خود(32 یا 64 بیتی) ابتدا روی آن ها راست کلیک کرده و اکسترکت فایل را می زنیم.سپس با دو فولودر متفاوت مواجه هستیم

  1. فولدر spss26 که در خود آن  با دو فولدر  licence  و stup مواجه می شویم. ابتدا stup  را باز کرده و از گزینه IBM SPSS Statistics 26  اقدام به نصب نرم افزار و پکیج آماری می کنیم. در نظر داشته باشید اینترنت باید قطع باشد. پس از نصب، نرم افزار به هیچ عنوان نباید اجرا شود. اکنون باید نرم افزار را کرک کرد. فرایند کرک بسیار ساده است. فولدر licence را باز کرده و محتویات آن را به صورت کامل در محل نصب نرم افزار یعنی:

C:\Program Files\IBM\SPSS\Statistics\26 پیست و در صورت پیغام replace  آن ها replace می کنیم و اگر پیغام continue داد آن را میزنیم

  1. فولدر دوم فولدر آپدیت نرم افزار است که تنها باید محتویات آن را نیز به همین صورت در محل نصب نرم افزار past و replace نماییم. اکنون نرم افزار را اجرا و از استفاده از آن لذت برید.

 

کسانی که آشنایی کمی با ویندوز و کامپیوتر دارند و 2 گام بالا که البته تنها کپی و پیست می باشد، برایشان دشوار است می توانند از ورژن پایینتر SPSS یعنی ورژن 24 که به صورت خودکار کرک شده است و تنها با زدن مراحل NEXT مرحله به مرحله  نرم افزار را نصب می کند. برای استفاده از نسخه زیر  نیازی به اکسترکت فایل نیست و تنها با زدن گزینه STUP مراحل استخراج فایل ها و سپس نصب آن بر اساس دو حالت 32 و 64 بیتی بنا به ویندوز شما با تشخیص خودکار فایل صورت می گیرد. لطفا فقط مراحل ساده نصب را دنبال کنبد.

دانلود رایگان و مستقیم SPSS 24 به صورت فول کرک

 

 

برای شرکت در دوره های تضمینی و بین المللی آکادمی تحلیل آماری ایران با مدرک رجیستر شده از اتریش و انگلیس از طریق لینک زیر از تاریخ ها و ظرفیت ها آگاه گردید.

لینک تاریخ دوره ها اینجا

  • از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.
  • آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy