تیتر خبرها
روش های یادگیری و مطالعه

دانلود رایگان کتاب روش های یادگیری و مطالعه

دانلود رایگان کتاب روش های یادگیری و مطالعه

در مدرسه پژوهش کمی و کیفی(آکادذمی تحلیل آماری ایران) تلاش می شود به دانشجویان خود مطالب مدرن و بروز  زیادی را برای انجام پژوهش کاربردی آموزش دهد. همه محققین شرکن کننده در کلاس ها می‌خواهند مطالب و داده‌های آنها را بیاموزند. اما در جریان تحقیق واقعی در عمل همواره با چالش های مختلفی روبرو هستیم و فرایند مطالعه و یادگیری هنوز ادامه دارد. شاید مقاله یا کتابی را مطالعه کنیم یا اینکه روش کار کردن با نرم افزاری را یاد بگیریم. کمی که به سنین بالاتر نزدیک می‌شویم چالش های استفاده از حافظه ویادگیری بیشتر نمایان می شود و ممکن است در اثر استفاده نکردن از تفکر و خلاقیت دچار مشکلات فیزیکی و ناراحتی‌هایی همانند فراموشی بشویم.

 شما به عنوان فردی که باید مطالعه بخشی از زندگی شما باشد باید بدانید مغز در چه حالتی بیشترین کارایی را دارد و اگر با خصوصیت‌های مغز آشنا نباشید در اکثر مواقع متوجه می‌شوید که در حال تلف کردن وقتتان هستید و مطالعه‌تان هیچ گونه راندمانی در پی نخواهد داشت.مطالعه کردن مهارتی نیست که به طور طبیعی وجود داشته باشد، بلکه مهارتی است که باید آموخته و تمرین شود و سپس بهبود یابد.حتی دانشجویانی که قصد یادگیری دارند و آنهایی که آرزوی موفقیت در دانشگاه را دارند همیشه نمی‌دانند که چه باید بکنند و چگونه شروع کنند، ممکن است ندانند که چقدر باید مطالعه کنند و یا چگونه از وقت‌شان به شکل صحیح استفاده کنند. شاید این به ذهن‌شان خطور نکرده باشد که بهتر است برای مطالعه‌ی مطالب متفاوت از روش‌های متفاوتی استفاده کنند. این کتاب موجب می‌شود که شما مهارت‌هایی را که داشته‌اید بار دیگر مورد توجه قرار دهید و آنها را بهبود بخشید. مهارت‌هایی که دارید، مهارت‌هایی که می‌خواهید بهبود بخشید و همچنین مهارت‌هایی که تاکنون درباره‌شان فکر نکرده‌اید، در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

این کتاب توسط کی پی بالدریج به عنوان یک خود آموز برای یادگیری و مطالعه ارائه شده است و بیش از 50 بار تجدید چاپ شده است. همچنین توسط علی اکبر سیف ترجمه به زبان فارسی شده است و با اندکی تغییرات تاکنون بیش از 15 بار تجدید چاپ شده است. نسخه حاضر ویرایش دوم کتاب است که در سال 1390 ارائه شد و میتواند به شما بسیار کمک کند. آکنون آکادمی تحلیل آماری ایران این کتاب را با زبان فارسی و در 284 صفحه به عنوان خودآموزش مفید برای شما به صورت رایگان در لینک زیر آماده کرده است. حتما آن را مطالعه کنید.  محسن مرادی و آیدا میرالماسی

لینک دانلود رایگان کتاب روش های یادگیری و مطالعه

این کتاب به درخواست ناشر حذف گردید

 

خواندن کتاب های زیر را به شما توصیه می کنیم
دانلود رایگان کتاب Doing Case Study Research (انجام تحقیقات مطالعه موردی)
دانلود رایگان کتاب انگلیسی برای پژوهش های آکادمیک(با ترجمه فارسی)
 دانلود رایگان کتاب های مهم گراندد تئوری در جهان
دانلود رایگان کتاب پژوهش در اينترنت با گوگل
دانلود کتاب آینده پژوهی در جهان 
دانلود کتاب اصول طرح تحقيـق و روش شناسـي
دانلود کتاب روش شناسی کیو

فیلم آموزش تصویری سرچ با استراتژی علمی به همراه آموزش publish or perish

  • از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.
  • آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *