تیتر خبرها
GT.BOOK

 دانلود رایگان کتاب های مهم گراندد تئوری در جهان

در کلاس های رویکرد کیفی آکادمی تحلیل آماری ایران، یکی از مهمترین استراتژِی یا راهبرد های تحقیق که مورد بحث قرار می گیرد و بر مبنای آن آموزش نگارش فصل 4 کیفی به محققین عزیز داده می شود، گراندد تئوری یا تئوری داده بنیاد Grounded Theory می باشد. متاسفانه اکثر دانشجویان دکتری در کلاس به صورت نادرست این استراتژی را انتخاب نموده اند و وقتی عنوان تز آن ها ارائه مدل یا الگو است به سرعت با مشورت استاد این استراتژی را انتخاب می کنند. بنابراین علاوه بر مطالب کاربردی و عملیاتی کلاس ها بر آن شدیم که منابع اصلی این استراتژی را برای دوستان از پایگاه های مختلف پیدا کنیم و  دانلود رایگان کتاب های مهم گراندد تئوری در جهان را به عنوان یک نوشتار بسیار مهم که حاوی کتاب های مرجعی می باشد که اساتید بنام دنیا آن ها را در کلاس هایشان تدریس می کنند برای شما به صورت رایگان قرار دهیم.

 

 

علاوه بر این 8 کتاب مهم و کلیدی کتاب  برایانت را به همه عزیزان توصیه می کنم. خود نیز به دلیل اهمیت آن در نوشتاری مجزا به شما آن را عرضه می کنم.

 

عزیزان قیمت این کتاب ها در سایت های فروش آن زیر 38 دلار نمی باشد  که حدود 600 یا 700 هزار تومان می باشد. البته با قیمت دلار در زمان نوشتن این پست. بنابراین قدر کتاب های رایگان  را بدانید و و برای مطالعه ی آن ها زمان صرف نمایید. موفق باشید

خواندن مقالات زیر را به عزیزان توصیه می کنم

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *