تیتر خبرها
English for Academic Research

دانلود رایگان کتاب انگلیسی برای پژوهش های آکادمیک(با ترجمه فارسی)

دانلود رایگان کتاب انگلیسی برای پژوهش های آکادمیک(با ترجمه فارسی)

در ادامه قرار دادن کتاب هایی مفید و ترجمه شده برای انجام پژوهش هایتان و نگارش مقالات علمی تان برای چاپ در ژورنال های معتبر isi ، امروز یک کتاب بسیار کاربردی برای نگارش مقالاتتان به زبان انگلیسی قرار می دهیم. این کتاب که حتما به شما توصیه می کنم، انگلیسی برای پژوهش آکادمیک اثر آدریان والورک می باشد که از انتشارات معتبر springer  در 12 فصل توسط آقای رادفر در شهریور 1397 ترجمه شده است. این کتاب بر اساس بیش از 25 سال تجربۀ تصحیح زبان انگلیسی مقالات پژوهشی توسط آدریان والورک میباشد. او دستورالعملها و قوانینی برای اجتناب از بیش 2000 اشکال رایج در مقالات پژوهشی را ارائه می دهد.

مخاطبان این کتاب افرادی هستند که در حال نوشتن مقالات پژوهشی هستند، آنهایی که زبان مادریشان انگلیسی نیست، و آنهایی که نیازمند به دستورالعملی برای گرامر، کاربرد، و سبک انگلیسی آکادمیک میباشند. همچنین این کتاب میتواند برای کسانی که مقاالت پژوهشی را ویرایش و یا ویراستاری میکنند مفید باشد. دقت شود حتما متن مقاله خود را با نرم افزار های تشخیص سرقت ادبی از نظر میزان سرقت و دستبرد ادبی چک نمایید. پیشنهاد ما استفاده از بهترین نرم افزار تشخیص سرقت ادبی در سال 2020 می باشد که در سایت آکادمی به محققین ارائه می شود.

اکنون این کتاب ارزش مند را محققین عزیز آکادمی تحلیل آماری می توانند برای بهبود نوشتار مقالات پژوهشی شان برای پرهیز از این اشتباهات رایج به صورت مستقیم و رایگان دانلود نمایند. امیدوارم بتواند شما عزیزان را کمک نماید.

 

لینک دانلود رایگان کتاب انگلیسی برای پژوهش های آکادمیک(با ترجمه فارسی)

 

آکادمی خواندن مقالات زیر را به شما توصیه می کند:

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *