تیتر خبرها
انجام تحقیق مطالعه موردی

دانلود رایگان کتاب Doing Case Study Research (انجام تحقیقات مطالعه موردی)

دانلود رایگان کتاب Doing Case Study Research (انجام تحقیقات مطالعه موردی)

به نظر می رسد بیشتر اطلاعات موجود در مورد تحقیق با استراتژی مطالعه موردی برای افرادی نوشته شده است که از قبل با روش های کمی و کمی آشنایی زیادی دارند. و روش انجام این استرآتژی را به صورت گام به گام آموزش نمی دهد. همین موضوع باعث گردیده خیلی از دانش پژوهان از جمله دانش پژوهان آکادمی تحلیل آماری ایران به عنوان مدریه آموزش پژوهش های کیفی و کمی، این استراتژی مهم را مورد غفلت قرار دهند و حتی در بسیاری از اوقات به صورت کاملا ناشیانه و با راهنمایی برخی از اساتید شخص به سمت ایتراتژی های دیگری مانند گراندد تئوری یا پدیدار شناسی و …به غلط برود. در این کتابچه مختصر که برای عزیزان تدارک دیده ایم ادعا می شود که در 120 صفحه نویسندگان کتاب یعنی Dawson R. Hancock و Bob Algozzine این موارد را در کتاب خود گنجانیده اند و باعث خوشحالی است که ای موارد باعث شد که یکی از دانش پژوهان کلاس هم در حال ترجمه این کتاب به تشویق ما می باشد.

 روش هایی را توضیح می دهد که مستقیماً با محققان تازه کار بر خلاف کتاب های دیگر صحبت می کند و نیازهای آنها را به صورت گام به گام با روش های زیر برطرف می کنند:

  1. انجام تحقیقات مطالعه موردی به زبانی نوشته شده است که برای افرادی است که فاقد اطلاعاتی پیرامون این استراتژی تحقیقاتی هستند 
  2. از پیشینه گسترده ای برای نگارش مطالب خود بهره می برد 
  3. بر یادگیری نحوه انجام تحقیقات مطالعه موردی تأکید می کند. از اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک مطالعه موردی راهبرد تحقیق است تا آخرین مرحله از تأیید یافته ها قبل از انتشار آنها
  4. این یک کتاب راهنمای بسیار کاربردی و آسان برای خواندن است(اگر چه زبان کتاب بر خلاف دیگر کتاب هایی که در کتاب خانه آکادمی است به زبان انگلیسی است)
  5. نمونه های زیادی از آثار منتشر شده را به عنوان الگوی کار قرار داده است
  6.  هر بخش از کتاب را با سؤالات و فعالیتهایی برای تقویت آنچه آموخته شده است طرح ریزی گشته است •
  7.   کتاب را به عنوان راهنمایی برای انجام تحقیقات مطالعه موردی می توان در نظر گرفت و دانشجویان و مشاوران و اساتید می توانند از این کتاب برای شکل دادن به پایان نامه یا مقالات یا پروژه مستقل استفاده نمایند.

لینک دانلود این کتاب در زیر قرار گرفته تا آن را به صورت رایگان و مستقیم دانلود نمایید.

 

دانلود رایگان کتاب Doing Case Study Research (انجام تحقیقات مطالعه موردی)

 

خواندن مقالات زیر را به عزیزان توصیه می کنم

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *