تیتر خبرها
متغیر و انواع آن (پارت1): حاوی نکات بسیار مهم پژوهشی روز دنیا
انواع متغیر در پژوهش

متغیر و انواع آن (پارت1): حاوی نکات بسیار مهم پژوهشی روز دنیا

 یک ویدئو 1 ساعته آموزش جامع متغیر و انواع آن (پارت1) است که حاوی نکات بسیار مهم پژوهشی روز دنیا برای نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی محققین است. آموزش بخشی از جلسات ابتدایی دوره 100 ساعته رویکرد کمی با استفاده از نرم افزار #smart_pls و #AMOS در قالب دوره #SEM است که هر سال به صورت بین المللی توسط آکادمی تحلیل آماری ایران ( مدرسه پژوهش کمی و کیفی) با گواهی نامه معتبر MPT_ACADEMY اتریش برگزار می شود. دوره اخیر با تعداد 135 نفر از محققین سراسر دنیا در حال برگزاری است. این ویدئو ها یکی از مهمترین مفاهیم پایه ای روش شناسی پژوهش که هر محقق مبتدی باید به آن آگاه باشد را بصورت تفصیلی و در قالب ویدئو در اختیار عزیزان قرار می دهدتا اعضای هیئت علمی و دانشجویان دکتری و ارشد رشته های مختلف با آن آشنا شوند و بخشی از مفاهیم پایه ای کلاس های صفر تا صد آکادمی را ببینند. بخش دوم ویدئو که مفاهیم این آموزش در کلیه ی رشته های علمی برای انواع پژوهش با رویکرد کمی، بسیار مفید است. بخش دوم ویدئو که مفاهیم مهمتری بیان شده در کانال بارگزاری می شود.

حتما کانال را سابسکرایب کنید و ویدئو ها را لایک کنید و برای دیدن ویدئو های جدید زنگوله را بزنید. آدرس این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. حمایت شما عزیزان برای ایجاد تهیه ویدئو های تخصصی بیشتر در کانال باعث دلگرمی بسیار زیاد ماست.

برای مشاهده ویدئو در یوتیوب بعد از اتصال به فیلتر شکن روی آن کلیک نمایید.

 

دکتر آیدا میر الماسی و محسن مرادی

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

آدرس کانال یوتیوب برای عضویت (مشترک شدن) و دنبال کردن ویدئو ها از لینک زیر می باشد.

لینک کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

اطلاعات کتاب شناسی مطالب

Moradi, M., & Miralmasi, A. (2020). Pragmatic research method (E. T. of the A. Academy (ed.); First edit). School of quantitative and qualitative research, Published in MPT Academy of Austrian. https://analysisacademy.com/

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Dr. Aida Miralmasi

Dr. Mohsen Moradi

مشاهده مطالب زیر به محققین توصیه می شود.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *