تیتر خبرها
ANOVA and Kruskal–Wallis
#ANOVATraining #KruskalWallisTraining

فیلم کامل آموزش ANOVA and Kruskal–Wallis: مفاهیم اولیه تا نوشتن گزارش فصل 4 رساله و مقالات

این ویدئو 2 ساعت و 35 دقیقه ای آموزش جامع ANOVA and Kruskal–Wallis :روش شناسی، اجرا در SPSS، تفسیر نتایج این آزمون ها در جهت نگارش مقالات ISI و فصل چهارم پژوهشگران تحصیلات تکمیلی است. این آموزش استاندارد و بروز، کاملترین آموزش موجود پیرامون این مباحث در فضای اینترنت است که برای جامعه هدف اعضای هیئت علمی، محققان سازمان ها، دانشجویان PHD، و دانشجویان ارشد سراسر دنیا آماده شده است. آموزش شامل روش شناسی فرضیات مقایسه ای، روش نگارش فرضیات، تشخیص فرضیات، تشخیص آزمون آمار استنباطی درست، اجرا در نرم افزار SPSS، تفسیر نتایج و روش نگارش گزارش نهایی در #مقالات_علمی و فصل چهارم یک پژوهش علمی است. این آموزش یکی از بخش های جلسات دوره 100 ساعته رویکرد کمی با استفاده از نرم افزار SPSS است که هر سال به صورت بین المللی توسط آکادمی تحلیل آماری_ایران (مدرسه پژوهش کمی و کیفی) با گواهی نامه معتبر MPT_ACADEMY اتریش برگزار می شود. دوره اخیر با تعداد 130 نفر از محققین سراسر دنیا به پایان رسید و این ویدئو ها برخی از آزمون هایی است که به صورت کاملتر در قالب ویدئو در اختیار عزیزان قرار می گیرد این آموزش در کلیه ی رشته های علمی برای انواع پژوهش با #رویکرد_کمی، بسیار مفید است.

حتما کانال را سابسکرایب کنید و ویدئو ها را لایک کنید و برای دیدن ویدئو های جدید زنگوله را بزنید. آدرس این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. حمایت شما عزیزان برای ایجاد تهیه ویدئو های تخصصی بیشتر در کانال باعث دلگرمی بسیار زیاد ماست.

برای مشاهده ویدئو در یوتیوب بعد از اتصال به فیلتر شکن روی آن کلیک نمایید.

 

دکتر آیدا میر الماسی و محسن مرادی

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

آدرس کانال یوتیوب برای عضویت (مشترک شدن) و دنبال کردن ویدئو ها از لینک زیر می باشد.

لینک کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

اطلاعات کتاب شناسی مطالب

Moradi, M., & Miralmasi, A. (2020). Pragmatic research method (E. T. of the A. Academy (ed.); First edit). School of quantitative and qualitative research, Published in MPT Academy of Austrian. https://analysisacademy.com/

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Dr. Aida Miralmasi

Dr. Mohsen Moradi

مشاهده مطالب زیر به محققین توصیه می شود.

 

 

 

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *