تیتر خبرها

مقایسه بین نرم افزار های تحلیل کیفی (Maxqda، Nvivo، Atlasti)

مقایسه بین نرم افزار های تحلیل کیفی (Maxqda، Nvivo، Atlasti)

برای بسیاری از دانش پذیران آکادمی تحلیل آماری که در کلاس های تحقیق با رویکرد کیفی شرکت کرده اند و احتمالا در سه سال اخیر نرم افزار MAXQDA با جدیدترین ورژن ها آموزش داده شده است این است که نرم افزار های مشهور تحلیل کیفی که هنگام کلاس ها از آن ها صحبت شده است مثل Maxqda، Nvivo، Atlasti اساسا چه شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در این مقایسه که می تواند برای عزیزان مفید واقع شود جدیدترین ورژن این نرم افزار ها از هر نظر با یکدیگر مقایسه شده اند.

 

 

خواندن مقالات زیر را به عزیزان توصیه می کنم

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. ممنون و سپاسگزارم

  2. این مطلب رو در کتاب دکتر باباصفری دیدم حالا یا دکتر مرادی از اون کتاب گرفتن و ارجاع ندادن یا دکتر باباصفری؟! در هر صورت برای کسانی که مدعی این حوزه هستن سرقت ادبی زشته

    • عزیزم قضاوت بدون بررسی از سرقت ادبی بدتره. آقای بابا صفری از همکاران همین مجموعه در مدت دو سال بودن و کرک های نرم افزاری رو ایشون انجام میدادن. البته بدون اینکه ما هزینه ای بگیریم برای خودمون. یا تیم ترجمه یا تیم مشاوره که تصویر و فیلم برخی از اونها در سایت هست. یعنی بستری هستیم که دیگران هم استفاده کنند. اینم مال همون موقع هست. البته ایشون همکاریشون با ما قطع نیست فقط الان درگیر کارهای دیگه هستند. صفحات دیگری هم قبل از چاپ کتاب برای بررسی به من داده بودند. که چون شخصی تر بودند و گفتم شاید برخی تو پایان نامه شون کپی کنند نزاشتیم. منظور اینکه یه مطلبی رو دکتر خرم یا بابا صفری یا مرحوم دکتر حیدری بزرگ و یا دکتر میر الماسی بزارن که سرقت ادبی نیست. بخشی از این عزیزان هیئت مدیره آکادمی، برخی همکار، برخی مدرس و ….هستند. الان بیش از صد تا مطلب از خود کتاب دکتر مرادی رو سایته و اسمشون رو زیرش نزاشتن. سرقت ادبیه؟

  3. سلام
    وقت بخیر
    لطفا یک نرم افزار مناسب وچندبعدی بهمراه مرکزی که تولید میکنه و کتاب آموزشی اش را بهم معرفی کنید
    با تشکر

    • عزیزم باید دوره شرکت کنید. نرم افزار بدون تسلط بر استراتژی ها و تاکتیک ها کاری نمی کنه. بسته ها فقط کلاه برداریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *