تیتر خبرها
کتاب فارسی گروه کانونی

دانلود رایگان کتاب گروه کانونی بروس ال برگ

دانلود رایگان کتاب گروه کانونی بروس ال برگ

به روال این مدت آکادمی تحلیل آماری سعی کرده در این دوران تا شروع مجدد کلاس ها کتاب هایی رو پیرامون پژوهش اعم از روش کیفی یا کمی در اختیار عزیزان بگذارد تا با مطالعه اون ها دانش خودشون رو پیرامون پژوهش ارتقا بدهند. عزیزان درست است که خیلی ها می گن این کلاس ها کافیه و من کار پژوهش رو با همین کلاس ها دارم انجام می دهم چون دکتر مرادی مطالب رو از صد ها کتاب و مقاله بروز استخراج کرده و برخی محققین خوب ما با جملاتی اینچنینی باعث تعجب ما می شوند

مثلا من با همین آموزش ها دارم پایان نامه های دیگران رو تحلیل آماری می کنم یا افتضاح تر من همین ها رو درس می دم و ………..

اما خواهش می کنم همانطور که خودشون گفتن مرتب کتاب و مقاله بخونیم. چون اون آموزش ها در کنار مطالعه و خلاقیت شما ثمره پژوهشی درست میده. وگرنه انجام یا تدریس همان مطالب کلاس بدون حتی اندکی خلاقیت که سرقت ادبی کس دیگر است و بدتر اینکه ما در بهترین حالت 60 درصد اون مطالب رو درک کردیم حالا در نگارش یا انتقال 30 درصد هم منتقل نمی شود و دانشجوی دریافت کننده در نهایت دریافتی از مطالبی که دکتر تدریس کرده اند نخواهد داشت. پس لطفا کتاب ها و مقالات پیرامون پژوهش رو مطالعه کنیم تا تک بعدی نباشیم. به همین دلیل در تلاشیم در سایت کتاب خانه ای از کتاب های فارسی و انگلیسی از روش علمی و پژوهش ایجاد کنیم که محققین آکادمی آموزش های خود را غنی تر نمایند.

اما کتاب حاضر فصل پنجم از کتاب روش پژوهش کیفی بروس ال برگ است که در حقیقت به عنوان گام پنجم از دسته بندی های کلاس های آکادمی تحلیل آماری یعنی ابزار جمع آوری اطلاعات می باشد. در رویکرد کیفی یکی از مهمترین روش های جمع آوری یا ابزار های جمع آوری اطلاعات گروه کانونی است. در این کتاب با ترجمه به زبان فارسی با این ابزار، مفاهیم و تکنیک ها، نقاط  قوت و ضعف آن و …..که در کلاس ها مجالی برای بحث پیرامون آن به صورت تفصیلی وجود ندارد آشنا می شویم.اميدوارم كه اين كتاب براي شما سودمند بوده و از آموختن مطالب آن لذت ببريد.این کتاب کاربردی را به صورت رایگان و مستقیم از لینک زیر دانلود نمایید.

 

لینک دانلود رایگان کتاب گروه کانونی

 

دکتر آیدا میر الماسی

 

آکادمی خواندن مقالات زیر را به شما توصیه می کند:

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *