تیتر خبرها
فراروش

دانلود رایگان پاورپوینت کتاب فراروش

دانلود رایگان پاورپوینت کتاب فراروش

فراروش جلد سوم از سه‌گانه روش‌شناسی، روش در روش، ضد روش و فراروش، نوشتۀ دکتر احمد محمدپور، استاد دانشگاه ماساچوست، است. کتاب فراروش از آثار پیشرو در حوزۀ روش‌ تحقیق و نخستین اثر در زمینۀ تحقیق با روش‌های ترکیبی در کشور بوده است. محمدپور در این کتاب به بررسی بنیان‌‌های فلسفی، طرح‌‌های تحقیق و رویه‌‌های کاربردی در روش‌‌شناسی ترکیبی می‌‌پردازد. کتاب با شرح اصول پارادایمی پراگماتیسم و نوپراگماتیسم که آبشخور فلسفی روش‌‌های تحقیق ترکیبی است، می‌‌آغازد. سپس، ابعاد و رویه‌‌های انجام تحقیق ترکیبی را از طرح مسئله تا اعتباریابی و تعمیم‌‌پذیری بررسی می‌کند. یکی از نکات برجسته در این اثر مانند دیگر آثار محمدپور توجه به حفظ تعادل بین سویه‌‌های فلسفی و شیوه‌‌های عملی در هر مرحله از پژوهش است.

اکنون دانش پذیران آکادمی تحلیل آماری ایران که به مباحث تحقیق با رویکرد آمیخته علاقه دارند و زمان کافی را برای مطالعه این کتاب ندارند می توانند پاورپونت مفصل و کامل این کتاب را در 250 اسلاید از لینک زیر به صورت رایگان و مستقیم دانلود و مطالعه نمایند.

لینک دانلود رایگان پاورپوینت کتاب فراروش 

 

 

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. دکتر مرادی و دکتر الماسی عزیز
    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن این پاورپوینت
    بسیار مفید بود

  2. از زحمات اساتید بزرگواری که این کتاب ارزشمند را تبدیل به پاورپونت کرده و در یک اقدام بسیار زیبا به نشر رایگان آن پرداختند بسیار سپاسگزارم و از این کار ارزشمند الگو گرفتم انشالله که بتوانیم در نشر علم فعال باشیم و به حدیث ارزشمند” زکات علم نشر آن است ” عمل کنیم. استاد روش تحقیق

  3. سلام و احترام و تشکر فراوان بابت به اشتراک گذاری مطالب بسیار قابل استفاده بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *