تیتر خبرها
آموزش حرفه ای آکادمی تحلیل آماری ایران

آموزش کامل 6 افزونه قدرتمند برای استفاده حرفه ای از google scholar

این ویدئوی آموزشی ویژه به بررسی 6 افزونه برتر مربوط به گوگل اسکالر (google scholar) می‌پردازد که هر محققی باید با آن‌ها آشنا باشد. این افزونه‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند تا فرآیند جستجو و مدیریت منابع علمی را به طرز چشمگیری بهینه‌سازی کنید. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید، چگونه از این ابزارهای کاربردی برای تسهیل تحقیقات خود استفاده کنید و به یک محقق حرفه‌ای تبدیل شوید. این آموزش 56 دقیقه‌ای نه تنها شامل راهنمایی‌های عملی است، بلکه برای اولین بار به معرفی افزونه‌هایی می‌پردازد که در هیچ منبع دیگری آموزش داده نشده‌اند. اگر شما هم دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، دکتری یا عضو هیئت علمی هستید، این ویدئو به شما کمک خواهد کرد تا از امکانات بی‌نظیر گوگل اسکالر بهره‌برداری کنید و نتایج بهتری در تحقیقات خود کسب کنید.

اگر شما هم دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، دکتری یا عضو هیئت علمی هستید، این ویدئو به شما کمک خواهد کرد تا از امکانات بی‌نظیر گوگل اسکالر بهره‌برداری کنید و نتایج بهتری در تحقیقات خود کسب کنید.

حتما کانال را سابسکرایب کنید و ویدئو ها را لایک کنید و برای دیدن ویدئو های جدید زنگوله را بزنید. آدرس این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. حمایت شما عزیزان برای ایجاد تهیه ویدئو های تخصصی بیشتر در کانال باعث دلگرمی بسیار زیاد ماست.

برای مشاهده ویدئو در یوتیوب بعد از اتصال به فیلتر شکن روی آن کلیک نمایید.

 

دکتر آیدا میر الماسی و محسن مرادی

 

 

آدرس کانال یوتیوب برای عضویت (مشترک شدن) و دنبال کردن ویدئو ها از لینک زیر می باشد.

لینک کانال یوتیوب آکادمی تحلیل آماری ایران

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

اطلاعات کتاب شناسی مطالب

Moradi, M., & Miralmasi, A. (2020). Pragmatic research method (E. T. of the A. Academy (ed.); First edit). School of quantitative and qualitative research, Published in MPT Academy of Austrian. https://analysisacademy.com/

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Dr. Aida Miralmasi

Dr. Mohsen Moradi

مشاهده مطالب زیر به محققین توصیه می شود.

 

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *