تیتر خبرها
maxqda2020

ویژگی های جدید MAXQDA 2020

ویژگی های جدید MAXQDA 2020

آکادمی تحلیل آماری ایران(مدرسه پژوهش کیفی و کمی) از ابتدای تشکیل کلاس های خود در 7 سال پیش همواره تلاش کرده است که دوره ها و کارگاه های آموزشی خود را با محوریت سه عنصر(روش پژوهش، آمار، نرم افزار) در کنار یکدیگر برگزار نماید و در این میان همواره در هر سه عنصر مریوطه، بروز ترین منابع را برای تدریس به محققین عزیز استفاده نموده است. ینابراین همانطور که در کلاس های کمی جدیدترین ورژن نرم افزار ها استفاده می شود، در تجزیه و تحلیل های کیفی خود نیز از جدیدترین ورژن نرم افزار ها استفاده می کند. البته با شرط اینکه کرک این نرم افزار ها بدون مشکل و تداخل با نرم افزار های دیگر محقق باشد و آزمایش های خود را در سیستم های مختلف پس دهد. آکادمی تحلیل آماری به جز دو نرم افزار maxqda و smart pls که کرک آن ها برای موسسه هزینه بردار است بقیه ی نرم افزار ها را به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار داده است.

این بار آکادمی تحلیل آماری ایران بر خلاف چند سایت غیر متخصص در پژوهش که اقدام به ارائه کرک های بسیار ضعیف که دارای مشکلاتی چون پیغام های غیر قانونی بودن، تداخل با نرم افزار های دیگر، غیر دائمی بودن، تکرار حروف در هنگام تایپ، گران بودن این کرک ها و پاسخ گو نبودن این سایت های ارائه دهنده،  نرم افزار maxqda 2020 را با یک کرک دائمی، استاندارد، با راهنمای نصب آسان و تصویری و گام به گام و بدون هرگونه مشکلی در اختیار عزیزان آکادمی با قیمت 50 هزار تومان که ارزانتر از این سایت ها است قرار می دهد. این ورژن 64 بیتی قادر است از تمام قدرت رم شما بر خلاف ورژن های قبلی استفاده نماید، بنابراین سرعت آن چندین برابر ورژن های قبلی می باشد که بزرگترین ایراد آن کند بودن آن به خاطر 32 بیتی بودن ورژن نرم افزار بود. به دلیل اینکه از این پس شرکت ارائه کننده نرم افزار ورژن 64 بیتی را ارائه می کند و ورژن های قبلی را غیر فعال می کند، کلیه محققین آکادمی سریعتر اقدام به تهیه ی کرک جدید با انواع ویژگی های جدید(البته در همان پلتفرم) نمایند تا بدون مشکل پروژه های خود را بدون دریافت پیغام illegal انجام دهند. از این پس در کلاس های جدید کیفی آکادمی تحلیل آماری که در سالنی شکیل و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشگاه شریف برگزار می شود، این ورژن نرم افزار در کنار روش پژوهش کیفی آموزش داده خواهد شد. بنابراین عزیزانی که در کلاس شرکت خواهند داشت هم نرم افزار را قبل از کلاس تهیه کنند. هر چند همواره همه محققین مختار هستند و می توانند در کلاس ورژن جدید را یاد بگیرند و بعد از ورژن های رایگان قدیمی استفاده نمایند. که البته وقتی می بینیم یک نرم افزار 3000 دلاری را در حالت پروفشنال با تنها 50 هزار تومان می توانید تهیه کنید، معقول به نظر نخواهد رسید.

عزیزان من برخی از ویژگی های جدیدی که در این ورژن به نرم افزار تحلیل کیفی maxqda 2020  اضافه شده است را برایتان مشخص کرده ام تا کسانی که با ورژن 2018 نیز در کلاس های ما شرکت کرده اند، بدانند که ورژنی پر سرعت و انقلابی را آکادمی تحلیل آماری ایران برای شما به صورت فول ورژن آماده نموده است و از روز 20 خرداد می توانید برای خرید آن اقدام نمایید. هر کرک تنها بر اساس مشخصات سیستم شما خواهد بود و بصورت دائمی حتی در صورت تعویض ویندوز می توانید از آن استفاده نمایید. تعداد کرک ها محدود و تنها 100 کرک می باشد. بنابراین اولویت با دانش پژوهانی است که زودتر ثبت نام نمایند. برای دانلود و کرک نرم افزار به لینک زیر مراجعه شود.

دانلود MAXQDA 2020 با کرک دائمی(مشاوره و راهنمایی نصب)

 نکات برجسته maxqda 2020

تمرکز جدید روی یادداشت ها

ویژگی های جدید و قدرتمند MAXQDA 2020 شما را قادر می سازد تا آسانتر و کارآمدتر از گذشته ، به یادداشت ها(MEMO) دسترسی و به نمایش ، ایجاد و ویرایش یادداشت ها بپردازید.

ما می دانیم یادداشت ها برای پیگیری ایده ها ، افکار و بینش های تحقیق شما چقدر مهم هستند. یادداشت ها می توانند نقش مهمی در روند تحلیلی داشته باشند و غالباً می توانند نقطه شروع نوشتن گزارش های پژوهش ما باشند. MAXQDA 2020 چندین ابزار جدید برای کار با یادداشت ها به صورت آسان تر و کارآمد ارائه می دهد.

  • نوار کناری یادداشت جدید. با نمایش آنها به طور مستقیم در کنار سند منبع خود در نوار کناری ، یادداشت های خود را در کنار داده های کیفی خود نمایش داده و بخوانید.
  • برگه یادداشت جدید در فهرست اصلی. به یادداشت های موجود دسترسی پیدا کنید ، یادداشت های جدید بنویسید یا یادداشت ها را جستجو کنید – همه در یک مکان!
  • ویرایشگر یادداشت جدید. ویرایشگر یادداشت تازه طراحی شده،  فضای نوشتاری خود را گسترش می دهد – و هم اکنون می توانید جداولی را به متن یادداشت خود اضافه کنید.
  • پیوندهای یادداشت. بخش هایی از یک یادداشت را به هر بخش از داده ها پیوند یا لینک دهید تا به سرعت به جلو و عقب منتقل شوید- یا یک یادداشت را به هر تعداد کد و یا بخش های رمزگذاری شده مرتبط کنید.
یادداشت ها در MAXQDA 2020

مدیریت یادداشت

فضای کاری جدید یادداشت ها برای جستجو ، فیلتر کردن و ایجاد یادداشت ها

این ویژگی های جدید Memo Manager یادداشت های شما را به یک منبع تحلیل کیفی کامل پروژه تبدیل می کند.

  • فیلتر و جستجو کنید. یادداشت ها را بر اساس نوع ، تاریخ ، نویسنده یا نماد فیلتر و مرتب کنید. جستجو در تمام یا فقط یادداشتهای منتخب را به سرعت انجام و یادداشتهای متصل به هر عنصر تحقیق خود را پیدا کنید.
  • برگه کاری،  چندین یادداشت را در برگه ها باز کنید ، گروهی از یادداشت ها را در یک مجموعه ترکیب کنید و از فضای کاری جدید برای سازماندهی ، مقایسه و نوشتن یادداشت های خود استفاده کنید.
مدیر یادداشت در MAXQDA 2020

MAXMaps 3.0

شش مدل جدید و افزایش تعامل برای ابزار نقشه برداری ذهنی در پژوهش کیفی

پیشرفت های جدید در مسیر توسعه پیشرفته ترین ابزارهای ترسیمی و نقشه های ادراکی را ادامه داده ایم. MAXMaps اکنون با شش مدل جدید ، گزینه های جدید برای مدل های موجود و یک مدل مفهومی تعاملی کاربر پسند ارائه کرده است.

  • ایجاد مدل جدید تعاملی. قبل از ایجاد نقشه جدید ، تعامل هر یک از گزینه های موجود برای یک مدل را امتحان کنید و در ایجاد نقشه مناسب برای نشان دادن داده های خود ، در وقت صرفه جویی کنید.
  • شش مدل جدید. مدلهای جدید می توانند کد پروژه شما را با توزیع اسناد ، کدهای مرتبط و همپوشانی تجسم کنند ، یا در خلاصه ها و تصاویر متن اصلی ، کانون توجه را به خود اختصاص دهند.
  • نقشه ساز طراحی مجدد پنجره Map Organizer اکنون به شما امکان می دهد تا نظرات را به نقشه اضافه کنید ، نقشه ها را با کارایی بیشتری سازماندهی مجدد کنید و نقشه ها را در پوشه ها گروه بندی کنید.
  • گزینه های جدید قالب بندی و اشیاء جدید. انعطاف پذیری بیشتر برای کار با خطوط و فلش ها ، توضیحات بهتر برای نشان دادن روابط بین عناصر و بروزرسانی کلی طراحی برای کلیه گزینه های قالب بندی کار می کند.
سازنده مدل در MAXQDA 2020

پنجره بخش های بازیابی شده Retrieved Segments

طراحی مجدد متناسب با روشی که مشاهده می کنید و با بخش های رمزگذاری شده کار می کنید. گزینه های نمایش جدید اطلاعات بیشتری را به نمایش داده اضافه می کنند

  • نوار کناری برای نظرات نمایش قسمتهای رمزگذاری شده در نوار کناری جدید در کنار بخشهای بازیابی شده شما.
  • متغیرها را درج کنید متغیرهای سند مورد علاقه خود و مقادیر متغیر را نمایش دهید.
  • نوارهای کدگذاری نوارهای کدگذاری در کنار بخشهای بازیابی شده نمایش داده می شوند تا پیدا کردن بخش ها بر اساس رنگ کد آسان تر شود.
  • زیرنویس ها بخش های رمزگذاری شده با زیرنویس ها از هم جدا می شوند: نام اسناد (وقتی بر اساس اسناد طبقه بندی می شوند) ، اسامی کد (در صورت طبقه بندی بر اساس کدها) ، و نمرات وزن (وقتی که بر اساس وزن طبقه بندی می شوند).
  • اطلاعات منبع را مخفی کنید. اطلاعات منبع کد شده کد را مخفی کنید تا کاملاً روی بخش های خود متمرکز شوید.
بازیابی پنجره Segemnts در MAXQDA 2020

بررسی ادبی

اکنون می توانید مقالات کامل را به همراه داده های کتابشناختی خود وارد کنید

از قبل می توانید  داده های کتابشناختی را از Endnote ، Mendeley و Zotero به MAXQDA وارد کنید. در MAXQDA 2020 ، این گزینه های ورودی از نزم افزار های کتاب شناسی علاوه بر این متون مربوطه یا مقالات PDF را نیز در بر می گیرد.

علاوه بر این ، MAXQDA همچنین به طور خودکار نسخه های تکراری را تشخیص می دهد ، و پیوست ها را می توان به طور خودکار هنگام وارد کردن با کلمات کلیدی اختصاص یافته به آنها رمزگذاری کرد.

واردات کتابشناسی در MAXQDA 2020

وارد کردن متن از منابع جدید

انعطاف پذیری برای شما مأموریت ماست: رونوشت هایی را از تعداد زیادی از خدمات و ابزارهای معروف نوشتاری را وارد کنید

خدمات رونویسی خودکار جدید برای فایلهای صوتی و تصویری هر روز در حال ظهور هستند – آنها خیلی سریعتر از رونویسی با تایپ دستی هستند و تشخیص خودکار گفتار آنها بهتر و بهتر می شود. MAXQDA 2020 به شما امکان می دهد تا با خدمات رونویسی اتوماتیک مورد نظر را خود کار کنید – و برای رونوشت ها و نشان های زمانی را از برنامه های آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

منابع رونوشت شامل AmberScript ، TEMI ، Trint ، f4 ، f5transkript ، Transana ، Rev.com و موارد دیگر هستند.

واردات متن در MAXQDA 2020

ویژگی های سیستم کد جدید

در هنگام ساخت و تصحیح کدهای خود با ویژگی های جدید ادغام کد ها که قبلا مشکلات زیادی داشت را با کشیدن و رها کردن و ویژگی های زیر کد با یک کلیک را انجام دهید. با تنظیمات جدید نمایش فراوانی کد ها، بین توزیع کد در میان داده های خود اطلاعات جدیدی کسب کنید.

  • کد فرعی و ایجاد آن با کلیک ایجاد سیستم کد هرگز ساده تر از این ورژن نبوده است. فقط کافی است روی یک کد حرکت کنید تا ویژگی زیر کد را با یک کلیک  مشاهده کنید و می توانید برای ایجاد یک کد جدید در یک نقطه استفاده کنید.
  • ادغام کد ها با درگ کردن یعنی بکشید و رها کنید. یک کد را روی کد دیگری بکشید و به سادگی آن را روی قسمت ادغام جدید ریخته تا دو کد را در یک مقوله یا دسته ترکیب کنید.
  • تنظیمات فراوانی کد از این ویژگی برای تنظیم شماره فرکانس نمایش داده شده در سیستم کد استفاده کنید. انتخاب کنید که فقط کدهای موجود در اسناد منتخب را بشمارید یا تعداد کدهای موجود در آن را بشمارید.
توابع کد در MAXQDA 2020

شماره و پاراگراف در متن

بین شماره یا پاراگراف خط و عقب برگردید و منابع خود را به روشی که می خواهید نقل کنید

نقل قول ها و ادبیات مصاحبه ، اکنون با نمایش متن جدید شماره گذاری خط ، نقل و مرور کنید. اما نگران نباشید – شماره بندها ناپدید نشده اند و می توانید با یک کلیک به سیستم شماره گذاری پاراگراف اصلی برگردید.

و هنوز هم می توانید شماره گذاری خط خود را سفارشی کنید: حداکثر تعداد کاراکترها را در هر خط به روشی که برای شما مناسب است تنظیم کنید.

شماره گذاری در MAXQDA 2020

ویژگی های جدید کد نویسی

دو روش برای ایجاد آسان تر کدهای جدید و ساختن سیستم طبقه بندی و مقوله بندی خود در این ورژن پدید آمده که آکادمی تحلیل آماری ایران به شما معرفی می کند.

حالت جدید کدگذاری باز برای محققانی که از استراتژی هایی مثل پدیدار شناسی یا گراندد تئوری که در کلاس های آکادمی تحلیل آماری به صورت تفصیلی بیان شد، در این ورژن ایجاد گشته است . با فعال سازی ، می توانید به سادگی یک بخش را در یک متن ، PDF یا تصویر انتخاب کنید و کادر گفتگو برای ایجاد کدهای جدید به صورت خودکار ظاهر می شود.

علاوه بر اضافه کردن یادداشت Code به این بخش ،پنجره های  Open Coding Mode همچنین به شما امکان می دهد یک کامنت را به سرعت و به راحتی به آن بخش وصل کنید. باز هم می بینیم که چقدر در این ورژن بر ممو یا یادداشت گذاری برای انجام تحلیل های کیفی برآمده از زیسته طبیعی استفاده گشته است.

ویژگی های کد نویسی در MAXQDA 2020

خلاصه ها را مقایسه کنید

آیا تعداد زیادی از بخشهای کد گذاری شده را به قول خودتان خلاصه کرده اید؟ اکنون مشاهده و مقایسه این اطلاعات متراکم در مواردی در این ورژن حتی ساده تر است

Summary Explorer جدید تعاملی به شما امکان می دهد که تمام خلاصه های مرتبط با یک کد را در یک سند ، گروه مستند یا مجموعه سند مشخص کنید – و به سرعت به منبع اصلی بروید.

در جدول نتایج ، کلیه بخش های کدگذاری شده در یک موضوع برای هر گروه از اسناد ذکر نشده است ، که پیگیری آن گاه ممکن است دشوار باشد. در عوض ، اطلاعات متراکم در مورد این موضوع را به صورت خلاصه – که توسط شما یا تیم محققان شما نوشته شده است ، درج می کند.

خلاصه ها را در MAXQDA 2020 مقایسه کنید

نقشه اسناد

دریافت تصویر: موارد تجسمی را بطور بصری خوشه بندی کنید تا تفاوت ها و شباهت ها را تجزیه و تحلیل کنید. هر دو مورد مشابه تر هستند ، روی نقشه به یکدیگر نزدیکتر هستند

اسناد انتخاب شده را به گونه ای نمایش دهید که گویی در نقشه قرار دارند تا تفاوت ها و شباهت های موجود بین اسناد را مشاهده کنید: شباهت بین دو سند – از نظر  داده های جمعیت شناختی – بیشتر به یکدیگر نمایش داده می شوند .

نقشه سپس می تواند به عنوان تصویر خروجی لازم را به ما جهت گزارش ها یا پیش نویس هایمان ارائه گردد. یا به عنوان نقشه در MAXMaps ذخیره شود. این یک ابزار ایده آل برای موارد خوشه بندی و کاوش های عمیق از گروه های اسناد شناسایی شده است.

نقشه اسناد در MAXQDA 2020

ویژگی های Paraphrase جدید

یک فضای کاری به وضوح مرتب شده برای مشاهده همه موارد عادی خود به صورت مورد یا گروه. و اکنون می توانید بخش های تصویر را نیز به صورت مناسب پارافرایز کنید

  • ماتریس Paraphrase. هر ستون شامل عبارات مربوط به یک سند ، گروه اسناد یا مجموعه اسناد است.
  • تصاویر Paraphrase. بخش بندی های مختلف یک تصویر را پارافرایز کنید.
  • چاپ پاراگراف. با استفاده از عبارات کاملی که در حاشیه صفحه مشاهده می شود ، یک سند را چاپ کنید (یا به آینده سیاره ما فکر کنید و آن را در PDF ذخیره کنید).
تصاویر در MAXQDA 2020

بایگانی و ذخیره داده ها

ما با گزینه های جدید بایگانی یا ذخیره سازی سفارشی شده به پایداری و حفظ داده های شما کاملاً متعهد هستیم

در سالهای اخیر ، موضوع بایگانی و ذخیره داده های تحقیق توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا قطعنامه ای را در سال 2016 به تصویب رساند و ملزم به انتشار کلیه نشریات علمی با بودجه عمومی در اتحادیه اروپا تا سال 2020 به طور رایگان در دسترس است.

در MAXQDA 2020 ، می توانید داده های خود را به راحتی با یک عملکرد جدید با یک کلیک ذخیره کنید. یک ساختار پوشه و پرونده برای درک واضح و ساده ایجاد می شود که شامل تمام داده های جمع آوری شده شما – به صورت اختیاری و همچنین به عنوان یک فایل فشرده ZIP است که معمولا من از دانشجویان خود این موارد را درخواست می کردم اما این امکان در ورژن های گذشته که در آکادمی تحلیل آماری ایران تدریس می شد متاسفانه وجود نداشت.

علاوه بر منابع اصلی داده ها ، بایگانی ها و فایل های قابل ذخیره همچنین می توانند شامل داده های آماری ، داده های تصویری و صوتی ، یادداشت ها و سیستم کد شما باشند.

بایگانی داده ها در MAXQDA 2020

ویژگی های خیلی جدید و پیشرفته

عمومی

 رابط: دسترسی سادذه تر و کاربر پسندانه به تنظیمات عمومی در هر چهار پنجره اصلی تدریس شده در کلاس های آکادمیآکادمی تحلیل آماری ایران

 رابط: پنجره “بخش های بازیابی یا پنجره چهارم” هنگام شروع یک پروژه جدید به طور پیش فرض غیرفعال می شود تا فضای بیشتری برای کارهای اولیه پروژه مانند خواندن ، حاشیه نویسی و برنامه نویسی فراهم شود. قبلا باید این کار را یه صورت دستی انجام می دادیم.

 منبع اطلاعات: گزینه جدید به شما امکان می دهد به طور خودکار اطلاعات مربوط به سند (سند و مکان) را به هر انتخاب متنی که از “مرورگر سند” کپی شده است اضافه کنید.

 Export: متون دیگر با فرمت RTF صادر نمی شوند بلکه در قالب Word DOCX هستند. این ویژگی فوق العاده است. زیرا در کلاس های کیفی آکادمی تحلیل آماری یاران بسیاری از دانش پژوهان در هنگام دریافت فایل اسمارت پابلیشر با مشکل مواجه می شدند.

 Paraphrases: Paraphrases در پنجره “طبقه بندی Paraphrases” می تواند به صورت دستی مرتب شود تا ترتیب پارامترهای مشابه در زیر یکدیگر قرار بگیرد.

 فعال سازی: تعداد اسناد تعریف شده توسط کاربر را بطور تصادفی فعال کنید.منظور قرمز کردن فایل ها که در کلاس ها دیدیم از منو های مختلف و حتی با موس قابل انجام بود.

 فعال سازی: در حالی که از ویژگی Activate by Document Variables استفاده می کنید ، می توانید مجموعه جدیدی از اسناد را ایجاد کنید که شرایط فعلی نمایش داده شده را بدون فعال کردن همزمان آنها ایجاد کند.

 فعال سازی: نماد “فعال کردن توسط …” در نوار ابزار Document System منویی را با تمام گزینه های موجود برای فعال سازی اسناد (توسط متغیرها ، رنگ ، به طور تصادفی) نمایش می دهد.

اسناد

 اسناد: راهنماهای ابزار اسناد اکنون اطلاعات مربوط به آخرین تاریخ ویرایش و آخرین کاربر را که ویرایش یک سند را نیز شامل می شود.

 اسناد: گزینه تنظیمات جدید به شما امکان می دهد همیشه اسناد را در برگه های جدید باز کنید.

 Document: گزینه تنظیمات جدید به شما امکان می دهد به جای بالای ساختار پوشه ، اسناد جدید را در پایین درج کنید.

 Document: گزینه تنظیمات جدید به شما این امکان را می دهد تا تعیین کنید که متغیرهایی در نوار ابزار نمایش داده  شود که در هنگام پیمایش روی یک سند نمایش داده می شود.

 اسناد: اسناد در گروه های اسناد می توانند با تاریخ آخرین ویرایش و طول متن مرتب شوند.

 اسناد: سوئیچ را تغییر دهید که با این تغییر حالت ویرایش جدید به وضوح نشان دهد اگر یک سند نمایش داده شده در حال حاضر در حالت ویرایش است.

 اسناد: هنگام کار با متن در حالت ویرایش ، می توانید متن ها را به همراه قالب بندی آنها کپی و جایگذاری یا past کنید.

یادداشت ها

 یادداشت ها: یادداشت را به مجموعه کد اضافه کنید.

 یادداشت ها:  یادداشتهای ضمیمه به یک فایل ویدیویی یا صوتی.

 یادآوری: گزینه جدید به شما امکان می دهد یک یادداشت را به یک یا چند بخش کد گذاری شده پیوند دهید.

 یادداشت ها: تغییر نام یک سند یا یادداشت به طور خودکار، نام یادداشت سند یا یادداشت کد را تغییر می دهد (اگر نام یادداشت هنوز همان اسم سند یا کد بود).

MAXMaps

 MAXMaps: یک نقشه مفهومی اتوماتیک مستقیماً از فهرست متن یا سند متن ایجاد کنید (برای مثال ، یک نمونه پرونده برای مصاحبه).

 MAXMaps: عناصر را از طریق نقشه و کشیدن از نقشه به نقشه دیگر کپی کنید.

 MAXMaps: با کشیدن و رها کردن یک تصویر، تصویری از کامپیوترخود بجای تصویر پیش فرض نرم افزار برای کشیدن نقشه ادراکی به نقشه اضافه کنید.

 MAXMaps: خطوط اتصال بین عناصر اکنون قابل خم شدن هستند.

 MAXMaps: گزینه جدید برای پنهان کردن یا نمایش نمادهای Coded Segment.

 MAXMaps: نماد جدید “افزودن به کتابخانه” در تب Format و نماد جدید “Insert from Library” در تب Insert.

 MAXMaps: هنگام وارد کردن کدهای فرعی برای یک کد ، می توانید مشخص کنید که کدهای محوری باید یا نباید وارد شوند.

 MAXMaps: کدهای وارد شده ، بخشهای کدگذاری شده ، خلاصه ها و غیره می توانند به اسناد فعال شده محدود شوند.

 MAXMaps: برای وارد کردن کدهای مرتبط یا بخش های کد گذاری شده مرتبط با نقشه ادراکی بر روی یادداشت کلیک راست کنید.

 MAXMaps: مدل تک پرونده اکنون می تواند شامل 20 بخش کدگذاری شده باشد.

 MAXMaps: هنگام ایجاد نقشه از یک مدل ، هر گروه از عناصر (به عنوان مثال اسناد ، کدها ، یادداشت ها ، بخش های کدگذاری شده) به طور خودکار به یک لایه متفاوت اضافه می شوند

کدها

 کدها: در فهرست گزینه ها برای نوارهای کدگذاری شده نمایش داده شده ، می توانید برجسته سازی رنگ متن کد شده را به کدهای فعال شده در حال حاضر محدود کنید.

 کدها: چندین کد انتخاب شده همزمان می توانند از طریق منوی زمینه ادغام شوند.

 کدها: هنگام ادغام کدها ، می توانید یادداشت های کد حذف شده را نگاه دارید.

 کدها: گزینه جدید برای فعال کردن کلیه اسناد موجود در این کد در فهرست زمینه کد.

 کدها: گزینه های جدید منوی زمینه برای افزودن کد به مجموعه کد موجود یا جدید.

 کدها: گزینه های جدید منوی زمینه برای افزودن کد به موارد دلخواه کد.

 کدها: از طریق فهرست زمینه کد را با بخش کد گذاری شده آن کپی کنید.

 Smart Coding Tool: ابزار جستجوی جدید به شما امکان می دهد در بخش نمایش داده شده “سیستم کد” جستجو کنید.

 

دکتر محسن مرادی و دکتر آیدا میر الماسی

 

آکادمی خواندن مقالات زیر را به شما توصیه می کند:

از کپی کردن مطالب سایت یا کانال بدون ذکر منبع خودداری شود.

آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/analysisacademy

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *