تیتر خبرها

اطلاعیه فوری

? اطلاعیه فوری ۲ :جابه جایی کلیه کارگاه های اسفندماه۱۳۹۸ آکادمی تحلیل آماری ایران به اردیبهشت ۱۳۹۹

بر اساس اطلاعیه فوری شماره 2 به اطلاع همراهان گرامی آکادمی تحلیل آماری ایران میرساند، با توجه به امتداد شرایط خطرآفرین ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا و احتمال افزایش خطر بیماری در هفته های آتی در شورای آموزش آکادمی تحلیل آماری ایران تصمیم بر آن شد که جهت حفظ سلامت همگی عزیزان سه کلاس اسفند ماه به اردیبهشت ۱۳۹۹ منتقل گردد لذا؛
?دوره مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار mplus به تاریخ های ۳و۴و ۵ اردیبهشت
?دوره تحلیل کیفی با نرم افزار maxqda به تاریخ های ۹و۱۰و۱۱و۱۲ اردیبهشت ماه
?دوره گزارش نویسی مقاله با نرم افزارهای لاتک و مندلی به تاریخهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه
انتقال یافت.

⚠️ تاریخ های جایگزین قطعی بوده و از دوستان استدعا همکاری برای برگزاری پرشور دوره ها مانند همیشه را داریم. قابل درک است که هماهنگی مجدد تاریخها چندان ساده نمی باشد اما چون زمان زیادی تا اردیبهشت داریم و همه دوره ها با ضرر چشمگیر مالی برای آکادمی در سال آینده باید برگزار شود استدعا همکاری شما عزیزان را داریم و همراهی در تاریخهای مذکور را خواستاریم. لطفا کلاسهای فوق را در اولویت سال آتی از هم اکنون قرار دهید?

✅ لازم به توضیح است کلیه هزینه های تغییر تاریخ از جمله ابطال گواهینامه های تاریخ اسفند و صدور مجدد گواهینامه ها در تاریخ ثانویه فوق الذکر را آکادمی تحلیل آماری ایران به منظور کاهش استرس و پیشگیری از هر نوع خطر احتمالی برای شما عزیزان برعهده گرفته است.
?فقط خواهشمندیم تسویه بخش دوم هزینه ها را قبل از پایان سال انجام داده تا دوره های مذکور مشمول افزایش هزینه های سال آتی نگردد.

✅ضمنا دو کد ویژه سال 99 شامل:

?دوره هفت روزه مقدماتی تا پیشرفته spss در ترکیب با نرم افزار سمپل پاور(تعیین حجم نمونه) که دوره ویژه فروردین می باشد در تاریخ های 20و21و22و27و28و29و30  با هزینه 750 هزار تومان و ظرفیت بسیار محدود

?دوره 3 روزه فراتحلیل در تاریخهای 24 و 25 و26 اردیبهشت ماه با هزینه 500 هزار تومان و ظرفیت محدود قابل پیگیری جهت ثبت نام عزیزان می باشد لطفا با شماره 09100071804 مراتب را هماهنگ بفرمایید.?

با آرزوی سلامتی، عبور از بحران و درخشش علمی همراهان همیشگی مان

با احترام
آکادمی تحلیل آماری ایران

Analysisacademy@
Www.analysisacademy.com

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *