تیتر خبرها

دوره های اسفندماه و نوروز 98 آکادمی تحلیل آماری ایران

 

دوره های اسفندماه و نوروز 98 آکادمی تحلیل آماری ایران

 

دوره های اسمارت پی ال اس (Smart Pls3)، فراتحلیل(CMA2)، گزارش نویسی مقالات ISI با لاتکس و مندلیLaTeX and Mendeleyاسفندماه و دوره مقدماتی تا پیشرفته SPSS نوروز 1398 با رویکرد نگارش مقالات ISI

کارگاه آموزشی: دوره  آموزشی دو روزه اسمارت پی ال اس (Smart Pls3) با رویکرد نگارش مقالات  ISI و انجام رساله با اعطای گواهی نامه بین المللی از اتریش و ثبت در سایت مرجع “بسیار موثر در رزومه علمی پژوهشی و آکادمیک
زمان: 2،3 اسفندماه ساعت 10:30 تا 20
هزینه ثبت نام دانشجویی: 350 هزارتومان
هزینه ثبت نام آزاد : 400 هزارتومان
مدرس: دکتر محسن مرادی
محل تشکیلآکادمی تحلیل آماری ایران

کارگاه آموزشی کاربردی مهارتی و تضمینی می باشد و پس از پایان دوره همراهان محترم قادر به اجرای انواع مدلهای پیچیده معادلات ساختاری می باشند و تحلیل مدلهای چندسطحی و انواع تعدیلگرها و میانجی ها را نیز خواهند آموخت.
رزرو و مشاوره رایگان توسط خانم دکتر میرالماسی 09100071804
فرم ثبت نام کارگاه

کارگاه آموزشی: دوره آموزشی دو روزه فراتحلیل با نرم افزار (CMA2) با رویکرد نگارش مقالاتISIو رساله با اعطای گواهی نامه بین المللی از اتریش و ثبت در سایت مرجع “بسیار موثر در رزومه علمی پژوهشی و آکادمیک
زمان:16،17 اسفندماه ساعت10:30 تا 20
هزینه ثبت نام شرکت کنندگان دانشجویی 350 هزار تومان
هزینه ثبت نام آزاد 400 هزار تومان
مدرسدکتر محسن مرادی
محل تشکیل: آکادمی تحلیل آماری ایران
کارگاه آموزشی کاربردی مهارتی و تضمینی می باشد و پس از پایان دوره همراهان محترم قادر به نگارش مقالات ISI با ایمپکت بالا از طریق متد فراتحلیل می باشند.
رزرو و مشاوره رایگان توسط خانم دکتر میرالماسی 09100071804
فرم ثبت نام کارگاه

کارگاه آموزشی: دوره آموزشی دو روزه گزارش نویسی مقالات ISI با نرم افزارهای مندلی و لاتک (LaTeX and Mendeley)با اعطای گواهی نامه بین المللی از اتریش و ثبت در سایت مرجع “بسیار موثر در رزومه علمی پژوهشی و آکادمیک
زمان: 23،24 اسفندماه ساعت 10:30 تا 20
هزینه ثبت نام شرکت کنندگان دانشجویی 350 هزارتومان
هزینه ثبت نام آزاد 400 هزار تومان
مدرسدکتر محسن مرادی
محل تشکیل: آکادمی تحلیل آماری ایران
کارگاه آموزشی کاربردی مهارتی و تضمینی می باشد و پس از پایان دوره همراهان محترم قادر به تنظیم فرمت مقالات و ارجاع نویسی موثر در مقالات ISI خواهند بود
رزرو و مشاوره رایگان توسط خانم دکتر میرالماسی 09100071804
فرم ثبت نام کارگاه

کارگاه آموزشی: دوره آموزشی پنج روزه مقدماتی تا پیشرفته SPSS نوروز 1398رویکرد نگارش مقالات ISIو رساله با اعطای گواهی نامه بین المللی از اتریش و ثبت در سایت مرجع “بسیار موثر در رزومه علمی پژوهشی و آکادمیک
زمان: 7،8،9،10،11 فروردین ماه 1398 ساعت 10:30 تا 20
هزینه ثبت نام شرکت کنندگان دانشجویی 600 هزار تومان
هزینه ثبت نام آزاد 650 هزار تومان
مدرسدکتر محسن مرادی
محل تشکیل: آکادمی تحلیل آماری ایران
کارگاه آموزشی کاربردی مهارتی و تضمینی می باشد و پس از پایان دوره همراهان محترم قادر به تحلیل تک تک فرضیات آماری  رابطه ای، تفاوتی و عللی می باشند به این ترتیب که آزمون های مربوط به این فرضیات را به درستی تشخصی داده و به راحتی آن را درspss اجرا نموده و در راستای پاسخ به فرضیات پژوهش خود تحلیل علمی و آکادمیک ارائه می دهند. به حق تحلیل کاربردی خروجی نرم افزار فقط و فقط در این کارگاه تدریس می گردد و موفقیت شرکت کنندگان قبلی کارگاه ها دلیل قطعی این ادعا می باشد.
رزرو و مشاوره رایگان توسط خانم دکتر میرالماسی 09100071804
فرم ثبت نام کارگاه

*توضیحات ویژه در مورد دوره متفاوت مقدماتی تا پیشرفته SPSS  آکادمی تحلیل آماری ایران یا آموزش کاربردی و به زبان ساده نرم افزار spss:

اولین بار در سال ۱۹۸۴ نرم افزار اس پی اس اس(SPSS) به عنوان یک سیستم تحلیل آماری تحت داس توسط شرکت آی بی ام (IBM)تولید گردید و سپس نسخه ویندوز آن در سال ۱۹۹۲ طراحی شد.در ایران نیز این نرم افزاردر ۲۰ سال اخیر سهم بالایی را از تجزیه و تحلیل آماری پروژه ها به خود اختصاص داده است.

اما نکته اساسی این است که پردازش و فرآوری درست و علمی داده های تحقیق جز لاینفک تحقیقات علمی قلمداد می شود چه بسیار دانشجویانی که علیرغم در اختیار داشتن داده های درست به خاطر تشخیص و اجرای نادرست آزمون های آماری،  یافته های شان از خطا بالا و قابلیت اتکای بسیار پایینی برخوردار  است. نکته اساسی این است که  نباید این نرم افزار هدف یک تحقیق تلقی شود، باید دانست که این بسته نرم افزاری صرفاً یک وسیله در دستان محقق برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده است.متاسفانه کلاس ها کارگاه‌های این نرم افزار که در دانشگاه ها و موسسات مختلف برگزار می شوند این موضوع را مورد دقت قرار نمی‌دهند  به طور مرتب شاهد محققینی هستیم  تمام اجزاء و گزینه های این نرم افزار را می شناسند اما یک فرضیه ساده را به درستی آزمون نمی کنند. از نظر نگارنده شخصی به این نرم افزار تسلط دارد که به رسالت ساخته شدن این نرم افزار پی برده باشد یعنی اگر شخصی ادبیات و پیشینه پژوهش، روش تحقیق مدرن و پیش‌فرض‌های آزمونهای  آماری را بداند حتی اگر این نرم افزار را تاکنون ندیده باشد می توان ادعا نمود این محقق از شخصی که بدون دانش لازم به تمام گزینه ها و منوها نرم افزار تسلط دارد، بیشتر با اس پی اس اس(SPSS) آشنا است.

*مثلا به فرضیه زیر که در کلاس های آکادمی تحلیل آماری ایران مطرح گردیده است توجه کنید:

فرضیه: نمره  زبان آیلتس دانشجویان دختر و پسر با هم تفاوت دارد.

اگر این فرضیه یا فرضیاتی شبیه به این در تحقیقی مطرح شود بی درنگ کسانی که این نرم افزار را به صورت کاربردی و عمیق فرا نگرفته اند می گویند باید با آزمونی مثل t دو نمونه مستقل در نرم افزار اس پی اس اس آن را سنجش نمود زیرا نمره زبان متغیر کمی و نیز با سنجش انجام شده توسط آزمون کولموگروف اسمیرنوف نرمال نیز تشخیص داده شده است. دقیقا این همان اشتباهات فاحشی است که پیش از این به آن اشاره کردیم زیرا کتابهای فارسی و دوره های آموزشی سطحی چند آزمون را مثل تی تک نمونه ای، تی دو نمونه مستقل ،‏t دو نمونه وابسته،  آنوا و غیره را برای فرضیات تفاوتی یا مقایسه ای بیان کردند و در صورتی که با آزمونی که آن نیزمورد تشکیک است نرمال بودن توزیع داده ها بررسی گردیده، و در صورت  عدم پیروی از الگوی زنگوله نرمال، آزمون هایی مثل آزمون دو جمله ای، آزمون یومن ویتنی، آزمون ویلکاکسون و یا آزمون کروسکال والیس استفاده می شود و این کل اطلاعاتی است که پیرامون فرضیات تفاوتی به ما داده می شود.

از طرفی در فرضیات رابطه ای مثالی دیگر می زنیم.

فرضیه: تحصیلات با درآمد رابطه دارد.

فرض کنید هر دو متغیر در سطح سنجش ترتیبی قرار داشته باشند آنگاه محققی که مطالب را بدون عمق لازم فرا گرفته است بی درنگ آزمون همستگی آزمون مانند همبستگی اسپیرمن را برمی گزیند و خطا در آزمون فرضیه از همین نقطه آغاز می شود.

فرضیات علی وضعیتی به مراتب بدتر دارند زیرا spss با آزمون هایی با محدودیت بسیار بالا مثل رگرسیون های چند گانه از انطباق مشاهدات در نمونه با آنچه در جامعه آماری مورد انتظار هستند، عاجز می باشد و همچنان نیز همانند آزمون های دیگر خطای عدم محاسبه روایی و پایایی سازه با آزمون هایی مثل حداکثر مجذور واریانس مشترک و یا میانگین آن ها و یا آزمون هایی مثل فورنل و لارکر و یا HTMT دست در گریبان هستند.

بنابراین آموختن SPSS اجرای چند آزمون پیش پا افتاده نام برده شده در قسمت قبل نیست.در حقیقت نرم افزار spss همانند سایر نرم افزار های تحلیل آماری مادر و وظایفی را برعهده دارد. اگر بخواهیم مهمترین وظیفه این نرم افزار را برای محققانی که قصد انجام پروژه هایی با رویکرد آمیخته را دارند را بیان می کنیم، می توانیم آن را یک پل ارتباطی بین اکتشافات انجام گرفته در تحقیق کیفی و ازمون فرضیات ساخته شده در نرم افزار های کمی بدانیم. در حقیقت کار این نرم افزار بعد از کد گذاری های اولیه در نرم افزار های تجزیه و تحلیل کیفی مانند MAXQDA,NVIVO و یا ATLASTI آغاز می شود  و در این مسیر پس از ساخت شاخص های اندازه گیری کننده از این کد ها، SPSS نقش آفرینی می کند. آمار توصیفی، پیش پردازش ها روی داده های اولیه، آزمون های پایایی گانمن، آزمون های روایی و پایایی سازه، تحلیلی اکتشافی و …….تنها بخشی از مسیری است که این پل ما را به سمت آزمون نهایی فرضیات همراهی می کند.

بنابراین آکادمی تحلیل آماری ایران بر خلاف دوره های روتین و تکراری برآمده از کتب فارسی تلاش می کند که به صورت کاربردی همراه محققین باشد و علاوه بر یادگیری مقدمات و آشنایی با فضای نرم افزار و انواع دستورات مختلف که جزیی جدایی ناپذیر از آموزش برای افرادی است که به تازگی پای در این عرصه نهاده اند، تلاش می کند با مثال های آکادمیک به صورتی کاملا ساده و روان به محققین گذشتن از این پل ارتباطی را بیاموزد.

تا زمان نگارش این مطلب بیش از ۱۸۰ کارگاه ۲۴ نفره در تهران و بسیاری از شهر های دیگر و نیز سازمان های مختلف با موفقیت برگزار شده است و محققین توانسته اند گواهی نامه بین المللی از اتریش، انگلیس و یا آمریکا دریافت نمایند. دقت نمایید این مرکز دارای گواهی نامه های با رجیستر در کشور های دیگر است. یعنی ادعا می شود تنها مرکزی است که گواهی نامه بین المللی به معنای واقعی ( نه صرفا کاغذی که یک پرینت با نوشته های لاتین روی آن شده است و متاسفانه به جهت رقابت با این موسسه در گوشه و کنار به افراد داده می شود)، آن را به فارغ التحصیلان خود از دوره ها ارائه می کند.

دوره SPSS پنج روزه آکادمی تحلیل آماری ایران شامل چهار محتوای اصلی است:

روش پژوهش مدرن

مطالب آماری مورد نیاز برای انجام پژوهش

نرم افزار و روش آزمون فرضیات

نحوه ارائه گزارش تحقیق در قالب پایان نامه و مقاله

همچنین تلاش می شود دانشجو ابتدا با فضای نرم افزار آشنا گردیده و قدم قدم با استاد دوره پیش رود و مطالب پایه ای مثل ورود  داده ها و پیش پردازش های مختلف و دستورات ابتدایی را بیاموزد، سپس در قالب انواع دسته بندی های روش شناسی فرضیات به آزمون آن ها و تجزیه و تحلیل و تفسیر آن ها پرداخته شود. همچنین کلیه روش های نادرست چه از نگاه روش شناختی، و چه آماری و نرم افزاری که در رساله ها و مقالات فارسی مورد استفاده قرار می گیرد به بوته نقد گذاشته می شود. خوشبختانه هر محققی بعد از پایان دوره قادر خواهد بود پروژه های سازمانی و آکادمیکی که نیاز به تجزیه و تحلیل با SPSS دارد را خودش به تنهایی انجام دهد.

افتخار ما این است که تاکنون محققی در موسسه ما تنها به یک دوره اکتفا نکرده است و خوشبختانه با کسب رضایتی در سطح مناسب ، حداقل در دو دوره دیگر موسسه نیز شرکت نموده است و موسسه از محققیینی کاملا وفادار نسبت به دوره های برگزار شده در مدت زمان ۶ سال اخیر برخوردار است. شرکت در این دوره های کاربردی و تضمینی را به شما محققین مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پیشنهاد می کنم. زیرا محققینی که تحقیقات کمی و یا آمیخته دارند، حتی اگر از بخش اصلی تحلیل پروژه آن ها استفاده از نرم افزار هایی مثل لیزرل، ایموس، پی ال اس، و…. باشد باز هم از این نرم افزار بی نیاز نخواهند بود و بخش های مهمی از تجزیه و تحلیل پروژه آن ها به این نرم افزار و استفاده درست از آن بستگی دارد.

 

فیلمتجربه برخی از شرکت کنندگان در دوره های آکادمی تحلیل آماری ایران حتما قبل  ثبت نام مشاهده بفرمایید

https://www.aparat.com/analysis_academy
مزیتها:
-آموزش نیمه خصوصی، عملیاتی و تضمینی است.
-این کارگاه ها نیاز به هیچ گونه پیش زمینه آموزشی ندارد و آموزشها از مقدماتی تا پیشرفته صورت می پذیرد.

-در پایان گواهینامه بین المللی معتبر از اتریش به مدعوین اعطا خواهد شد که در جهت ارتقای رزومه محققین در داخل و خارج از کشور نقش بسزایی ایفا می کند.
-برای هر یک از مدعوین تضمین تسلط کامل و ۱۰۰درصد بر نرم افزار با متد نوین آموزش صورت می پذیرد.
-پس از کارگاه رفع اشکال به صورت تماس تلفنی و پاسخ به ایمیل مقدور می باشد.
-مهم ترین مزیت این کارگاه ها در مقایسه با کارگاه های دیگر این است که شما بر خلاف کارگاه های مشابه و آموزشهای تصویری دیگر که صحبت از یادگیری با تعداد ساعت های کم یا تضمینی یاد گرفتن نرم افزار ها را می شنوید، در اینجا RUN کردن مدل ها و یادگیری نرم افزار ها تنها ده درصد مطالب کلاس را تشکیل می دهد. در واقع مدل های آزمون شده در نرم افزار اگر اغراق نباشد تنها یک نقاشی کم ارزش است و کار محقق تازه در کلاس از آن به بعد آغاز می شود. اینکه چطور فصل ۳و ۴پایان نامه خود را بنویسد یا چطور از این نرم افزار ها در نوشتن مقالات خود استفاده کند و یا چطور با توجه به استاندارد های روز دنیا این مطالب پیچیده آماری را به سادگی تفسیر و تحلیل کند وظیفه اصلی این کارگاه ها است که در کارگاه های موسسات یا اشخاص دیگر به گواهی شرکت کنندگان این امر وجود ندارد. این موضوع دلیل اقبال محققین و دانشجویان عزیز در طی این چهار سال اخیر از کارگاه های آکادمی تحلیل آماری ایران است.

سخنی بسیار مهم با شما محقق عزیز:
پیش از اینکه به سرفصلهای کارگاه  ها پرداخته شود باید چند نکته کوتاه اما بسیار پراهمیت را با شما در میان گذاریم:

این آکادمی، با برگزاری بیش از 900 کارگاه آموزشی در تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، مشهد،گیلان و  مازندران، تبریز، ارس ، دوبی و دوحه قطر و … در حوزه پایان نامه نویسی، مقاله نویسی و تحلیل آماری کارهای پژوهشی صادقانه بیان می کند که شما با آموزش صحیح این مباحث قادر خواهید بود که کار فصل سوم، چهارم و به طور کلی آزمونهای آماری و پیشبرد سایر مراحل تحقیق خود را شخصا به عهده گیرید؛ متاسفانه افراد سودجو در موسسات غیرقانونی در میدان انقلاب و همین طور برگزارکننده های کارگاه های مجازی و فروشندگان بسته های آموزشی اکثرا سعی در اتلاف وقت و هزینه شما دارند. به گواهی کلیه اساتید و فراگیرانی که در این کارگاه ها شرکت کرده اند و به صورت موفقیت آمیز کار پژوهش خود را از ابتدا تا انتهای کار انجام  داده اند و به این تخصص به عنوان یک حرفه کاملا درآمدزا نگریسته اند شما را به پرهیز از اعتماد به دیگران به جای اعتماد به خودتان دعوت می کنیم.
فراموش نکنید شما به جای صرف هزینه یک تا  دو میلیون تومانی به طور مستقیم و هزینه های غیرمستقیم و بار روانی سنگین، با شرکت در کارگاه های کاملا کاربردی و تضمینی آکادمی که با شیوه نوین جهانی در ایران تنها و تنها توسط اساتید زبده و متخصص ما برگزار می گردد می توانید به انجام صفر تا صد تحلیل پایان نامه و مقالات خود پرداخته و همانند بسیاری از شرکت کنندگان این کارگاه ها علاوه بر اخذ یک گواهینامه بین المللی و تخصص در این حوزه مقالات معتبری را برای ادامه مسیر علمی تان در داخل و خارج از کشور به چاپ رسانید؛ حال انتخاب با شماست.

سرفصل های دوره های معادلات ساختاری(اسمارت پی ال اس):
–نحوه نوشتن پروپوزال یا طرح تحقیق برای پایان نامه ها و مقالات علمی و پژوهشی مبتنی بر SEM
–آشنایی کامل با مدلسازی معادلات ساختاری
–جمع آوری داده ها و نحوه پیش پردازش داده ها به صورت عملیاتی
–نحوه ایجاد Path Diagrams در محیط نرم افزارها
–تحلیل عاملی تاییدی CFAو سنجش برازش CFA
–بررسی پایایی و روایی سازه
–اجرای مدل ساختاری و ارزیابی و تحلیل نتایج
–اجرای تحلیل عاملی مرتبه دوم پیرامون متغییرهایی با مولفه های مختلف
–اجرا و تحلیل مدلهای ساختاری با متغییرهای میانجی
–اجرا و تحلیل مدلهایی با متغییرهای تعدیل گر در روش های مختلف
–نحوه تهیه گزارش نهایی و تفسیر آن برای پایان نامه ها و مقالات علمی و پژوهشی و ISI
و…

مدرسدکتر محسن مرادی
دکتری مدیریت بازرگانی
تحلیل گر بیش از ۵۰۰پروژه تخصصی
مشاور تحقیقات بازار ۱۵ شرکت اقتصادی در تهران و شهرستانها
مدرس کارگاه های تحقیقات کمی و کیفی بین المللی
و مدرس همایش های بین المللی
رزرو و مشاوره رایگان توسط خانم دکتر میرالماسی۰۹۱۰۰۰۷۱۸۰۴
جهت مشاوره رایگان کارگاه با شماره بالا تماس گیرید

جهت کسب اطلاعات روزانه در مورد کارگاه های کمی و کیفی هفته های آتی  آکادمی تحلیل آماری ایران پیج ما در اینستاگرام را فالو نمایید:
https://www.instagram.com/ analysisacademy
توجه:کسانی که فرصت حضور در کلاسهای آکادمی را ندارند به تعداد محدود می توانند از شرایط ویژه مشاوره و انجام تحلیل آماری فصل سوم و چهارم پایان نامه یا مقاله خود توسط تیم مجرب آکادمی زیر نظر دکتر مرادی بهره مند شوند. جهت اعمال نظر تیم مذکور درخواست خود را به ایمیل  [email protected]  ارسال فرمایید.
آدرس: تهران، خیابان سنایی، کوچه بیست و یکم ،پلاک ۲، طبقه دوم

شماره تماس جهت مشاوره۰۹۱۰۰۰۷۱۸۰۴

فرم ثبت نام کارگاه

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *