تیتر خبرها
تاریخچه

تاریخچه

کنفوسیوس، حکیم خردمند چینی، هشدار داده است: «اگر مقلد خوبی باشیم، ممکن است روزی سخن نویی بگوییم.» بی‌تردید، یکی از راه‌های مؤثر برای تبدیل شدن به مقلدی خوب، آموختن شیوه‌ی درست اندیشیدن است. این شیوه، مانند فراگیری هنر ماهیگیری در کنار دریای دانش، ما را به استقلال فکری و توانایی خلق ایده‌های جدید می‌رساند. در آکادمی تحلیل آماری ایران، ما این رویکرد را پیش گرفته‌ایم تا از طریق آموزش‌های تخصصی و کاربردی، زمینه‌های لازم برای نوآوری و خلاقیت را در اختیار دانش پذیران قرار دهیم.
  آکادمی تحلیل آماری ایران(مدرسه پژوهش کمی و کیفی) به عنوان اولین موسسه تخصصی در زمینه تحقیقات کمی، کیفی، آمیخته و مروری و پیاده‌سازی روش ها و تکنیکهای پیشرفته در تحقیق، پژوهشگری و تربیت پژوهشگران دارای قدرت تجزیه و تحلیل آماری آکادمیک و کاربردی در راستای حل مسائل و دغدغه های کلان و حل مساله  در ایران فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ و با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش در ایران آغاز نموده و فعالیت رسمی این آکادمی تحت شخصیت حقوقی «دانش گستران توسعه رایان» در سال ۱۳۹۴ و با شماره ۴۷۴۷۳۶ به ثبت رسیده است که در حال حاضر تحت مدیریت سرکار خانم فریبا محمدی پور به عنوان مدیریت عامل و براساس چارت سازمانی تعیین شده به فعالیتهای خود ادامه می‌دهد.
فلسفه آموزشی آکادمی بر این باور استوار است که دانشجویان نباید فقط مخازنی برای ذخیره اطلاعات نظری باشند، بلکه باید دارای قدرت حل مسائل تکنیکی سازمانها مبتنی بر دانش روش پژوهش و تحلیل آماری و نرم افزارهای مدرن باشند. ماموریت ما تربیت پژوهشگران و نخبگان دارای پتانسیل برای رقابت در عرصه های بین المللی اکادمیک و ظهور کارگشای سازمانی است.ما  به همین منظور برنامه های متنوعی را برای توسعه مهارتها و توانمندی های دانشپدیران تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه ها در نظر گرفته ایم که شامل کارگاههای تخصصی، سمینارهای علمی و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با سازمانها و موسسات معتبر داخلی و بین المللی می‌شود. در این راستا، آکادمی تحلیل آماری ایران با هدف ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه جامعه علمی، اقدام به تقویت برنامه‌های پژوهشی و تعامل مستمر با صنعت و جامعه نموده است.
در راستای رسیدن به اهداف و چشم انداز سازمانی، ما با بهره‌گیری از مدیران خبره متشکل از سرکار خانم فاطمه صیدی عقیل آبادی، آیدا میرالماسی، نازنین ذبیحی دان، سمیرا محمدی، آمنه قهرمانی و جناب آقای رسام دری و علیرضا صادقی و مدرسین برتری چون دکتر محسن مرادی، دکتر پرویز کفچه، دکتر پیام راست بین ،خانم دکتر ناهید زرین جوی و خانم مهندس ساناز یونس پور و بسیاری دیگر از اساتید بین المللی و فرهیخته داخلی، دوره‌های ما محتوایی از اصول پایه تا تکنیکهای پیشرفته در علم داده ، روش پژوهش و نرم افزارهای تخصصی مورد نیاز در این راه را پوشش می‌دهد و همگام با تغییرات تحول دیجیتال در طی سالهای و روزهای اخیر کوشیده ایم تا با ترکیب متدهای مدرن روش پژوهش، نرم افزارهای روز دنیا و تکیه بر قدرت و مهارت تجزیه و تحلیل خروجی های آماری نرم افزارها، دانش پژوهان فرهیخته تحصیلات تکمیلی و اعضای محترم هیأت علمی را بی نیاز به مراجعه‌ به مراکز جعلی و سواستفاده گر در چاپ مقالات علمی و پژوهشی نماییم.
همچنین ما برخود می‌بالیم که با برگزاری بیش از هزار دوره کاربردی مهارتی و توانمندسازی بیش از سیزده هزار و دویست نفر از دانش پذیران تحصیلات تکمیلی و اعضای هیأت علمی، توانسته ایم روند همکاری پایدار خود را با تمامی موسسات و دانشگاه های سراسر کشور حفظ نماییم.
امید است سهمی هرچند اندک در پیشرفت پژوهش کشور که مسیری عام‌المنفعه و بسیار حیاتی برای پیشرفت اصالت علمی کشور است، داشته باشیم. ما در آکادمی تحلیل آماری ایران، در کنار شما در سفری شامل کشف، رشد و پرورش پژوهش‌گر حرفه‌ای خواهیم بود. با ما در این مسیر همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *