تیتر خبرها
اطلاعیه جدید
قابل توجه دانشپدیران دوره جاری آنلاین جامع ۱۰۰ ساعته مقاله نویسی حرفه ای با متد مدلسازی معادلات ساختاری SEM و دوره بیبلیومتریک مهرماه 1401

اطلاعیه جدید

اطلاعیه جدید

همراهان گرامی آکادمی تحلیل آماری ایران:

✅با عرض تبریک مجدد سال 1399 و آرزوی سلامت برای تک تک همراهان عزیز و خانواده های محترمشان در شرایط شیوع بیماری کرونا؛

?بدین وسیله به اطلاع می رسانیم که کلیه کلاسهای #آکادمی_تحلیل_آماری_ایران تا زمان صدور اجازه قطعی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به تعویق خواهد افتاد و تاریخ دقیق دوره ها به محض صدور دستور مذکور از طریق سایت آکادمی و کانال های اطلاع رسانی فضای مجازی به اطلاع شما دوستان عزیز خواهد رسید.

?با توجه به اجرای همزمان مراحل پژوهش و به کارگیری نرم افزارها همراه با استاد در کلاسهای حضوری و برطرف سازی انبوهی از مسائل و مشکلات دوستان در کلاسهای مذکور و تعامل بالا استاد بزرگوار و دانشپذیرن محترم مون و نیز ارزش بالا گواهینامه های حضوری؛ دوره های آنلاین برای اهداف مذکور قابلیت اجرا نخواهند داشت و با نظرسنجی صورت گرفته و بحث های تخصصی به عمل آمده تا زمان رفع مشکل برای اجرای دوره های حضوری همگی تامل خواهیم نمود.

?#آکادمی_تحلیل_آماری_ایران در این ایام تعطیل نخواهد بود و با حداکثر ظرفیت در حال به روزرسانی محتوای آموزشی و آماده سازی نرم افزارهای جدید برای ارائه خدمات برتر در حوزه #روش_تحقیق و #تحلیل_آماری به عنوان تنها #مدرسه_پژوهش_کمی و کیفی کشور بوده تا در زمان شروع مجدد کلاسهای حضوری تقویم آموزشی پرباری را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهد و با همان کیفیت آموزش تضمینی مسیر سال جاری را طی نماییم. طبق درخواست دوستان بعد از رفع شرایط مذکور تعداد دوره ها را برای پاسخ به نیاز شما عزیزان چند برابر خواهیم نمود لذا به هیچ عنوان نگران محدود بودن ظرفیتها و دوره هایی که در حال حاضر تکمیل ظرفیت هستند نباشید. قطعا سال درخشانی را از نظر آکادمیک در کنار هم برنامه ریزی خواهیم نمود.

⚠️ضمنا در این ایام آماده پشتیبانی حداکثری از عزیزانی که کارهای فوری فصل سه و چهار و یا مشاوره پایان نامه و مقالات دارند، هستیم؛ برای دریافت اطلاعات در این زمینه با شماره 09100071804 در تماس باشید.

با آرزوی درخشش علمی و آکادمیک تمام نخبگان پرتلاش کشور

مدیریت آکادمی تحلیل آماری ایران؛16 فروردین 1399

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *